12 години след своя пазарен дебют французите представят нов модел на полезния "занаятчия", който използва технологичната платформа на C4 Picasso.
Продажбите на новите Partner и Berlingo ще започнат през втората половина на 2008 година, докато актуалните изпълнения ще бъдат произвеждани и за напред под името Partner Origin и Berlingo First.
Новият "куриер" разполага с дължина от 4,38 метра, което го прави доста по-обемист от по-малките Nemo и Bipper (3,86 м). Товарната площ на автомобила възлиза на 3,3 кв. м, а полезният товар достига 775 кг.
В задницата на Berlingo (респективно Partner) вече са поставени три отделни седалки, които лесно се демонтират, разкривайки внушително товарно пространство с дължина 1,8 метра.
cekata
bezkraino udobni i praktidhni koli na koito sam navartql mnogo,mnogo kilometri.mislq da si kupq novoto berlingo!
PSA Supporter
Явно визията се харесва щом има ръст в продажбите тази година! Аз лично много я харесвам , въпрос на вкус ;)
G.MAVRODIEV
Всичко е супер ама кога ще пуснат модел 608
Baro
da ima6 pravo donqkade sis dizayna na pejoo i men ne me kefqt mng no po princip frenskite avtomobili sa malko taka da se kaje stranni..az iskah da dam primer 4e ako li4no az si zema taka kola dizayna nqma da e ot zna4enie ot zna4enie 6te sa rabotata i razhodite ;)
Батето
Баро, че при такъв тип автомобили е важна функционалността - спор няма. Ситроенът според мен като за подобно возило си изглежда дори добре. Просто не разбирам защо му е на Пежо-то тази зинала "уста", просто не го разбирам новия им дизайн и това е :o
Baro
mislq 4e pri tiq bani4arki ne e mng vajen dizayna,a rabotata i razhodite vse pak vzima6 taq kola da tovari6 razni raboti a ne da se fuka6 ne misli6 li taka?a i mislq 4e dizayna e Sempyl..
Батето
Абе че са практични тия коли - сигурно са практични, но пък че отпред Пежо-то изглежда като поредното дизайнерско извращение на тази марка - и това е вярно...