Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot прави джойнт-венчър в Китай

10.05.2010 13:14
Туит
Peugeot прави джойнт-венчър в Китай

Французите решени да наваксат изоставането си на най-големия световен пазар.

Френската група PSA Peugeot Citroën се споразумя с Chang’an Automobile за създаването на смесено предприятие, което да произвежда "екологично отговорни" модели за разрастващия се с рекордни темпове китайски пазар.

Джойнт-венчърът ще е с равно участие – 50:50, но от двете компании засега отказват да обявят повече подробности. PSA вече има сходно съвместно начинание с Dongfeng Motors, която произвежда модели на французите (Citroën C5, Peugeot 408 и 307) в своите заводи във Вухан и Сянфан.

Базираната в Чонкин компания Chang’an от своя страна сглобява модели на Ford, Volvo и Mazda, а освен това има и работещ джойнт-венчър със Suzuki. Това е резултат от протекционистичната политика на правителството в Пекин, която задължава чуждестранни автомобилни компании да си намерят местни партньори, ако искат да произвеждат в Китай.

Сегашната офанзива на PSA е напълно логична с оглед на небивалия ръст на китайския пазар, от една страна, и на сравнителното изоставане на французите там пред конкуренти като VW и GM. През миналата година на Peugeot и Citroën се падат общо 272 200 продадени автомобила в Китай, което прави едва 3.2 на сто пазарен дял.

Още в края на миналата година новият шеф на PSA Филип Варен обяви, че главната цел на компанията в близко бъдеще е да увеличи значително присъствието си на пазари като китайския и бразилския.

Коментари
comments powered by Disqus