Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot RCZ: Дръж ми шапката

18.08.2009 10:31 18
18
2571856125
Туит

Peugeot свали покривалото на спортното купе RCZ месец преди официалната му премиера във Франкфурт. Новият автомобил е първият представител на марката, който не използва традиционната система за обозначаване на модела с една или две нули по средата.

Високият 1,36 метра спортен автомобил ще запази нестандартната концепция с две гърбици на покрива, която дебютира при порототипа 308 RC Z, като по желание на клиента тя може да бъде изработена от карбон. На практика французите са се придържали стриктно към стилистиката на концептуалния модел с 2+2 места, представен преди две години именно във Франкфурт. Сериозно внимание е обърнато и на аеродинамиката, като освен на двойния покрив, RCZ ще разчита и на подвижното задно крило, чийто ъгъл на атака се променя в зависимост от скоростта.

Първоначално Peugeot RCZ ще се предлага с три двигателя. Базов е 1,6-литровият THP с максимална мощност от 156 к. с. (при 5800 об./мин) и въртящ момент от 240 Нм (1400 об./мин), който ще има вариант с шестстепенна механична или автоматична скоростна кутия. По официални данни средният разход на бензиновия турбомотор ще бъде 6,9 литра за 100 километра при емисии 139 гр/км CO2 (за механичната трансмисия).

Следващият мотор в гамата на RCZ е двулитровият HDi FAP с максимална мощност от 163 к. с. (3750 об./мин) и въртящ момент от 340 Нм (при 2000 об./мин). Куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия, дизеловият двигател гори средно 5,91 нафта и отделя 159 грама вредни емисии за километър.

Под алуминиевия капак на топвресията ще работи напълно новият 1,6-литров THP с 200 к. с. (при 5800 об./мин) и 255 Нм (при 1700 об./мин). Функцията за моментно покачване на въртящия момент предоставя допълнителни 20 Нм на водача при нужда, като позволява ускорението от 0 до 100 км/ч да се изпълнява за 7,6 секунди. Средният разход гориво на оборудваният с шестстепенна механична кутия мотор е 5,81 литра за 100 километра пробег при емисии 165 гр/км CO2.

Клиентите ще могат да избират между 18 и 19-цолови колела, които носят шасито посредством независимо McPherson окачване отпред и торсионна греда отзад. Всички версии на RCZ се предлагат стандартно с асистент за потегляне при наклон и ESP, която при версиите с механична кутия работи в синхрон с интелигентната система за тракшън контрол. Пакетът за безопасност се допълва от уголемените вентилирани дискове (302 мм отпред и 290 мм отзад, като за топмодела предните са 340-милиметрови), DSC (Dynamic Stability Control), системата за електронно разпределяне на спирачното усилие и спирачният асистент за критични ситуации.

От Peugeot обещават интериор, изработен от висококачествени материали. Екстрите в салона на френския спортист са мултимедийната система Peugeot Connect 3D, аудио системата на JBL с USB интерфейс и тапицерията от кожа напа.

Продажбите на RCZ ще стартират през пролетта на 2010 година.

Коментари

coupe
Обикновенно купетата са по скъпи. Широкото е за хора които искат да получат удоволствие от шофирането. Адаптивното окачване турбо- компресорни двигатели DSG6,DSG7 изключващисе на степени тракшън контрол още куп екстри. Докато пежата са за момичета или както по горе се спомена за .... . На практика двете коли са различни категории и мислч, че пежото ще бъде по евтино. Само С5 и С6 имат адаптивно окачване но то е .... .

tisho
да-и за разлика от широкото не изглежда отвратително-може би е по-висок клас???

цената?
Каква е цената, мисля че още не се знае? Широкото е по евтино от голфа да се надяваме и че тук ще е така. Но сравнение с широкото няма повечето от екстрите и мощните двигатели. Може би е по нисък клас???

dimo
Колата е много хубава,спортно-елегантно купе,което за цената си е без аналог.За съжаление,много от отговорите преди мен са просташки

жоро
Както виждам някои хора имат много желания. Това да не е трамвай желание? Ако е така, моето предложение е хората които си купуват списанието да имат право да пишат коментари тук. Другото ми предложение е да се исписват IP адресите на потребителите. Ако някои много се засегне от нечии коментар лесно може да бъде открит. Последно пожелание вземете си някоя ефикасна защита от проксита. Но мисля, че галфоните няма да знаят какво е това така че ......

жоро
Вие гласувахте за поредната издънка на френския производител. Кратко, точно и ясно.

tisho
Като дизайн пежото е без конкуренция. И от мен едно предложение-оправете си иконките малко!Благодаря

editor
Благодарим за предложението. Ще се постараем да го реализираме в най-скоро време. А относно хората, които се подписват с различни имена, но пишат от едно IP, процедираме доста категорично, естествено, ако се налага.

BAT_J
Здравейте, Като потребител на страницата ви www.ams.bg имам едно предложение относно секцията с коментарите под всяка една статия. За да не се опорочава това пространство предлагам да имат право да оставят мнението си там само хора които са си направили регистрация на вашата страница ( до колкото знам такава възможност не съществуса към момента). т.е да не може да се регистрират повече от един човек от едно IP. В момента в полето за коментари може да пише един и същ човек с десет (10) различни псевдонима. Да не говорим, че няма голям контрол върху съдържанието на постовете.

editor
Моля, не превръщайте коментарите в лични нападки. Целта им е да се обсъждат автомобилите, а не това кой е по-по-най. Последните десетина коментара са изтрити поради тази причина.

BAT_J
Никъде в пресата не е споменато, че този модел е конкуренция на ТТ, Z4, SLK и подобни...Автомобилът запълва собствена уникална ниша и към този момент няма пряка конкуренция. Ако мислите, че ТТ,Z4, SLK са най-мъжките коли също яко се лъжете. Повечето от тези коли се карат предимно от жени, а в България по специално от мутреси. Дизайнът на Z4 например е създаден от жени и е изцяло за жени. Сами си правете извода кое е гейско и кое не. Би ми било много интересно да узная какви са личните автомобили на хората, които пишат в този форум, но нека да бъдат честни. Би било любопитно на всички и доста показателно...за това кой какви комплекси избива тук

bmw
Направо конкуренция на бентли континентал. Какви са тези зет четворки и поршета? Къде ги търсите при това пежо? А на Peugeot над мен ще кажа, че ауди слагат dizel na TT, от bmw също възнамеряват да сложат, а широкото също има.

Peugeot
nkoi ot konkurentite nqmat dizel.;)

до жоро
Много високо ги класира. Конкурент на ТТ, Z4, SLK, Boxter,z370. По скоро е конкурент на "широкото" на wv. Широкото се води купе на голфа и е по-евтин от него. 1,4 литровото TSI с 160 коня е най-близо до тяхната версия. Пежо не разполагат освен с тези неща, които изброи и с адаптивно окачване. Най ценното нещо в това пежо е двигателят. По простата прачина, че е на мини купар и bmw. На въпроса който задаваш Какво притежава тази кола, което при конкуренцията липсва? Отговора е че ще забиваш гаджета в заведения като спартакус, там коли като широкото няма да имат същото въздействие.

Адолф Грубер
Имат още да се трудят докато стигнат ТТ, Z4, SLK или Boxter.

Жоро
Това ако е конкуренция на ауди тт, slk, z4 и z370 аз съм ..... . Предно предаване без опция за 4х4 или задно, без двоен съединител, без алуминиево или олекотено шаси. Най-мощният двигател е 200 коня!? Даже при топ версията въртящият момент е с доста по ниски характеристики от конкуренцията. Да не говорим за отвратителното качество на френските коли и тяхната издражливост. дизайна е за 18 годишни момиченца с плитки или за момчета с плитки. Какво притежава тази кола, което при конкуренцията липсва?

смех
Това е направено за ниски гейове с този покрив. Обикновеният вариант поне е за нормални на ръст пехидролени убавци.

VlaDk0
golqm krasavec e tova peugeot :)

comments powered by Disqus