Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot RCZ: За любопитните

14.07.2009 09:04 8
8
2571851978
Туит

Peugeot RCZ ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт този септември, но французите вече публикуваха първите тийзъри на спортния модел.

RCZ е уникален в много отношения. На първо място това ще е първият сериен автомобил на Peugeot, който няма да използва цифровата сигнатура с една и две нули. В допълнение продуктовата версия ще бъде представена точно две години след дебюта на прототипа 308 RCZ.

В официалното прессъобщение на Peugeot се казва, че четириместното купе ще се предлага като ексклузивен модел, който гарантира отлична динамика и удоволствие зад волана. За да отговорят на очакванията, заложени при дебюта на концептуалния 308 RCZ, французите са ограничили до минимум промените в серийната версия.

Спортният автомобил ще получи част от по-мощните агрегати на концерна PSA Peugeot Citroen, като топмоделът ще разполага с турбодизел, който генерира 250 к. с.. Не е изключено RCZ да бъде оборудван и с 1,6-литровата компресорна единица на MINI, чиято максимална мощност достига внушителните за този работен обем 218 „коня“.

Peugeot RCZ ще се появи на пазара през пролетта на 2010 година.

Коментари

tisho
дам,без вас ще спре да се върти земята...вие сте най-големите...

анонимен
Мерси, за информацията. Справяте се отлично,чета ви с голям интерес. Обикновенно си взимам списанието в началото на всеки месец и се бях притеснил малко, че го няма.

editor
В края на тази седмица или началото на следващата. Ще бъде комбиниран с августовския брой, за да може и ние да си дадем малко почивка (:

анонимен
Кога ще излезе новият брой? Един страничен въпрос.

editor
BAT_J, благодаря за корекцията. Пазарният дебют на модела ще е през пролетта на 2010 г.

BAT_J
Някой може ли да ми обясни как така модела ще дебютира Септември 2009-а във Франкфурт, а ще излезне на пазара година и половина по късно през 2011. Подозирам че има редакционна фрешка и говорим за 2010...Иначе поне от това което виждам ми се струва че моделът ще е конкурент на коли от ранга на Ауди ТТ например...само не знам с какъв двигател ще е моторизиран. Поне в момента Пежо нямат истински спортен двигател в моделанта си гама.

deso
дали ще е по добро от scirroco ?

deso
чак през 2011

comments powered by Disqus