Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot се отказва от дизеловата хибридна система

22.09.2015 16:51
Туит
Peugeot се отказва от дизеловата хибридна система

Моделите са твърде скъпи за производство, както и търсенето им е слабо

Шефът на Peugeot Максим Пик сподели неотдавна в интервю, че компанията е принудена да спре производството на автомобили, оборудвани с дизеловата хибридна задвижваща система. Според него тези модели са твърде скъпи за производство, както и търсенето им е слабо, така че френската компания ще продължави да произвежда рентабилни за групата модели, която и без това изпитва още финансови затруднения.

Известно е, че в гамата на Peugeot има два модела, оборудвани с дизеловата хибридна система HYbrid4 – високопроходимото комби Peugeot 508 RXH и модификацията на кросоувъра 3008 с двойно задвижване. Французите ще се съсредоточат върху създаването и подобряването на бензиново-електрическите системи с възможност за презареждане от битовата електрическа мрежа.

И Peugeot 508 RXH, и 3008 HYbrid4 са оборудвани с двулитров турбо дизелов мотор, който генерира 163 к.с., електромотор с мощност 37 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Сумарната мощност е 200 "коня".

 

 

Коментари
comments powered by Disqus