Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot ще представи „напомпана” версия на 308

08.09.2014 12:04
Туит

Ще бъде достъпен както с бензинова, така и с дизелова модификация

Peugeot подготвя „напомпана” версия на модела 308. Автомобилът ще  получи обозначение у GT и ще бъде достъпен както с бензинова, така и с дизелова модификация.

Бензиновата версия ще бъде оборудвана с 1,6-литров турбомотор с  мощност 202 конски сили. Дизеловият 308 GT ще получи 2,0-литров мотор BlueHDI, генериращ 178 конски сили.

Бензиновият вариант ще бъде представен с механична трансмисия, а дизеловият – с автоматична. Версията GT е получила променени настройки на окачването за подобряване на управлението.

Клиренсът на „напомпания” модел е намален със 7 мм отпред и с 10 мм отзад.

Коментари
comments powered by Disqus