Крис Мийк остава в отбора на Citroen поне до 2018 година. PH Sport ще поеме програмата на французите през следващия сезон, който ще бъде отреден за развитието на новия им автомобил.
След като Citroen обяви, че догодина няма да участва във WRC със заводски тим, около бъдещето на Мийк се появиха куп въпросителни. Северноирландецът дори бе спряган за титуляр в екипа на Toyota, който ще се върне на голямата сцена през 2017 година. В крайна сметка обаче французите убедиха Мийк да остане и подновиха договора му.
Бившият шампион в IRC ще отговаря главно за развитието на новия рали автомобил на Citroen, като активната фаза от тестовата програма ще започне през април. Успоредно с това обаче Мийк ще участва в избрани състезания от световния шампионат с екипа на PH Sport.
Популярният препаратор ще се радва на финансовата подкрепа на Абу Даби и ще се състезава под името Abu Dhabi Total World Rally Team. Между един и три автомобила ще стартират във всеки кръг, като в Монте Карло Мийк ще бъде съотборник с младата френска звезда Стефан Лефевр.
Шампионът в джуниър сериите на WRC и ERC за 2014 г. ще отстъпи мястото си на Халид Ал-Касими за следващия старт в Швеция, където ще карат също Мийк и Крейг Брийн. Северноирландецът бе заводски пилот на Peugeot в ERC през последните два сезона, но връзката със Citroen посредством PSA групата му осигурява регулярното участие във WRC.
Халид Ал-Касими има най-голяма заслуга за това Citroen да остане във WRC посредством PH Sport заради парите от Абу Даби, но и Total ще продължи да присъства върху състезателните DS3 WRC. При това положение Abu Dhabi Total World Rally Team ще е сериозен претендент поне за третото място в шампионата. VW и Hyundai вероятно ще се ползват със съществено преимущество поради факта, че имат пълната заводска подкрепа, докато M-Sport ще продължи кампанията си с Fiesta RS WRC.