Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Piaggio NT3: Мотоциклет с четири колела

04.11.2010 11:30
Туит

Марката Piaggio е своеобразен синоним на скутера в голяма част от Европа. Италианците обаче често имат други твърди нестандартни хрумвания, като едно от тях е последният им прототип за малък градски автомобил.

Дългото 2,4 метра превозно средство бе представено по време на изложението за мотоциклети в Милано. Визията му е сходна с тази на smart fortwo, но разпределението на пространството вътре е различно – шофьорската седалка е централноразположена, като зад нея има две пасажерски.

Сходна архитектура на салона използва представеният през 1994 прототип на BMW Z13, но прототипът на италианския производител е базиран на едно от най-абсурдните превозни средства, а именно товарният Piaggio Ape. Базовият двигател за NT3 ще бъде мотоциклетен с работен обем от 200 куб. см, докато по-мощната версия ще разчита не само на 300 куб.см, но и на допълнителна хибридна система, заимствана от скутера Mp3.

NT3 е предназначен изцяло за индийския пазар, където ще се конкурира с Tata Nano и моделите на Maruti Suzuki. Официална информация за маркетинг плановете на Piaggio няма, но според председателя и изпълнителния директор на компанията Роберто Коланино очакванията са за много големи продажби в Индия. Вероятно моделът ще се предлага и в останалата част на Азия, а защо не и в Европа. Стартът на продажбите е планиран за 2013 или 2014 г.

Коментари
comments powered by Disqus