Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пикапът Toyota Hilux получи двигател от Lexus IS F

08.09.2015 10:26
Туит

Състезателна версия на автомобила е разработена специално за пазара в Южна Африка

Японската компания Toyota разработи състезателна версия на пикапа Hilux специално за пазара в Южна Африка. Автомобилът се нарича Racing Experience. Под предния капак на новия модел е монтиран 5,0-литров V8 двигател. Той има мощност 455 конски сили. Същият мотор е монтиран и на модела Lexus IS F.

Пикапът е оборудван с модифицирани преден и заден диференциал, подобрени спирачки, пренастроено окачване и 18-инчови джанти. Автомобилът е произведен в един-единствен екземпляр. В бъдеще е възможно и серийно производство на специалното изпълнение.

Известно е, че от началото на септември Toyota започна продажбите на новото поколение на пикапа Hilux. Автомобилът е на разположение с три нива на оборудване: Standard, Comfort  и Prestige.

Пикапът е със 70 мм по-дълъг и с 20 мм по-широк от предшественика, получиел е по-здрава рама и променено окачване. При производството на модела са използвани повече точки на заваряване, което в съчетание с използването на високоякостна стомана в конструкцията, значително увеличава здравината на каросерията и води до намаляване на масата на Hilux.

Пикапът е оборудван с 2,4-литров дизелов двигател. Мощността на мотора е 150 конски сили. Той работи в комбинация с 6-степенна механична трансмисия. Освен това на разположение е и 2,8-литров дизелов двигател със 177 конски сили. Двигателят е куплиран с 6-степенна автоматична предавателна кутия.

Коментари
comments powered by Disqus