Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пикет се завръща на Льо Ман

07.03.2016 13:34
Туит
Пикет се завръща на Льо Ман

Бившият пилот от Формула 1 и настоящ шампион във Формула Е Нелсиньо Пикет ще кара в "24-те часа на Льо Ман" тази година с екипа на Rebellion. Негови съотборници ще бъдат Нико Прост и Ник Хайдфелд.

Договорът на Нелсиньо включва първите два кръга от WEC на "Силвърстоун" и "Спа", както и 24-часовата надпревара. Той ще замени титуляра Матиас Бехе, който се присъедини към TDS Racing за европейските серии "Льо Ман" и "24-те часа на Льо Ман".

Пикет не е новак на "Сарт", но предишното му участие датира от 2006 г., когато караше Aston Martin DBR9 на Russian Age. Тогава неговият екип завърши на четвърта позиция в GT1 класа.

"Това състезание е едно от най-вълнуващите събития в света на моторните спортове. Влюбих се в него още при дебюта си през 2006 година и от този момент нататък винаги е на челни позиции в професионалния ми списък", коментира Пикет в официалното съобщение на Rebellion. "Страшно съм доволен, че отново ще участвам и то с такъв отбор и съотборници като Нико (Прост) и Ник (Хайдфелд)."

Rebellion остава и през тази година в най-високия LMP1 клас с шаси Rebellion R-One и 2.4-литров V6 турбо двигател на AER.

Коментари
comments powered by Disqus