Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пикет: Втората половина на сезона ще е по-добра

01.07.2008 10:07
Туит
Пикет: Втората половина на сезона ще е по-добра

Екипът на Renault се надява, че двете точки, спечелени от Нелсиньо Пикет във Франция, ще са повратен момент в кариерата на бразилеца.

Пикет среща сериозни затруднения в първия си сезон като титулярен пилот във Формула 1. Преди старта във Франция дори се появиха слухове, че Renault ще се откаже от неговите услуги в края на годината. На „Мани-Кур” обаче синът на трикратния световен шампион Нелсон Пикет завърши седми, изпреварвайки своя съотборник Фернандо Алонсо в последната обиколка. Това определено свали напрежението от плещите му и даде надежди на ръководството в Renault, че добрите изяви на бразилеца тепърва предстоят.

„Мисля, че Нелсон свърши изключително полезна работа във Франция, а най-важното е, че представянето му се подобряваше през целия уикенд”, коментира техническият директор на Renault Боб Бел. „На тренировките в петък той изоставаше спрямо Фернандо (Алонсо), но в края на състезателния уикенд поддържаше аналогичното темпо и дори спечели повече точки от него.”

„Този резултат наистина беше от голямо значение за Пикет, за самоувереността му. Надявам се, че успехът ще му съдейства за по-добро представяне през втората половина на сезона, когато ще посетим писти, на които вече се е състезавал. Това е отлична възможност да покаже истинските си способности.”

Самият Пикет също очаква Гран при на Франция да е преломен момент в кариерата му. „Надявам се да запазя инерцията и за следващия етап от шампионата, започвайки с предстоящата Гран при на Великобритания на „Силвърстоун”. Този резултат (седмото място във Франция) не ме промени ни най-малко, знам на какво съм способен и че нещата постепенно ще се наредят”, коментира бразилецът, който този месец навършва 23 години.

„Вярвам, че втората половина на сезона ще е много по-добра за мен. Познавам по-добре пистите, а и натрупах съвсем немалко опит след първите осем състезания. Всяка една секунда, която прекарваш в колата, те учи на много, ставаш по-уверен, просто нормален процес на учене, който изисква определено време.”

От Renault се надяват подобренията по R28 за Гран при Великобритания да донесат успех на двамата пилоти. „Оптимисти сме за старта на „Силвърстоун”, коментира Бел. „Това е писта, която изисква от средни до високи нива на аеродинамично прилепяне, и включва някои високоскоростни завои като „Бареслона” например, а R28 се справя добре при подобна конфигурация."

„Нужни са добри резултати при смяната на посоката, отлично сцепление, но и висока скорост на правите. Мисля, че това са все изисквания, на които нашият автомобил отговаря. Тестовете на „Силвърстоун” миналата седмица ще ни помогнат да влезем бързо в състезателен ритъм и да настроим добре болида.”

Коментари
comments powered by Disqus