Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пилотите на Ferrari задействат DRS с крак

13.09.2012 17:42
Туит

Ferrari използва DRS система, която се активира с помощта на левия крак. По този начин ръцете на пилота остават свободни за всички останали операции, които се извършват в реални условия със състезателния волан и лостовете зад него за смяна на предавките и съединителя.

Първоначалната конструкция на F-duct системата при McLaren позволяваше активирането й да става посредством крака. При повечето останали отбори обаче се използваше ръката на пилота, което доведе до по-висок риск от катастрофи и принуди ФИА да забрани системата. На нейно място се появи DRS, която се задейства посредством бутон на волана и после се деактивира автоматично при натискането на спирачката.

Колегите ни от немския ams обаче са установили, че при Ferrari подвижното крило се отваря със специален бутон, разположен до левия крак на пилота. Принципно DRS се използва на правите и бързите завои (в тренировките и квалификациите, в състезателни условия - само в DRS зоната), когато не се налага спиране, ето защо левият крак може да се измести от педала на спирачката. Същевременно, когато започне процесът на спиране, кракът отново се прехвърля на педала и горният елемент на задното крило се затваря.

 

 

Много е вероятно тази система на Ferrari да е комбинирана със стандартната за активиране на DRS посредством бутон на волана от съображения за сигурност.    

Коментари
comments powered by Disqus