Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пилотите на Mercedes са без нови двигатели до края на сезона

01.11.2013 09:11
Туит

Пилотите на Mercedes нямат нови двигатели до края на сезона, както и останалите тимове, които използват мотори на немския производител. Три състезания ни делят от финала на годината във Формула 1.

Преди началото на Гран при на Абу Даби ФИА публикува статистика за това кой пилот е използвал максимума от осем двигателя в рамките на настоящия сезон. Интересен факт е, че всички състезатели, които карат с мотори на Mercedes, са изразходвали своя лимит. Дори двамата пилоти на Marussia Жул Бианки и Макс Чилтън, които разчитат на Cosworth, имат на разположение по един нов двигател.

Ако даден пилот прехвърли границата от осем мотора за сезон, следва наказание от 10 места назад на стартовата решетка за надпреварата, в която е поставен новия девети. Това поставя пилотите на Mercedes, McLaren и Force India в неизгодна позиция за оставащите три Гран при.

Не е задължително шестимата пилоти с двигатели на Mercedes да имат проблеми в края на сезона. Честа практика във Формула 1 е за дадени състезания като Гран при на Белгия, Италия и Япония да се използват напълно нови мотори, докато за надпревари, където натоварването върху силовия тракт не е високо - да се разчита на вече употребявани.

Коментари
comments powered by Disqus