Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pininfarina търси финансова инжекция

11.03.2008 18:03
Туит
Pininfarina търси финансова инжекция

Една от най-известните компании в областта на автомобилния дизайн - Pininfarina съобщи за увеличение на стойността на капитала, по-голяма от настоящата пазарна капитализация на фирмата. Това се случва след една опустошителна 2007, през която италианците се бориха за своето оцеляване.

Pininfarina, която е базирана извън Торино и се занимава най-вече с дизайна на спортни автомобили , отчита чиста загуба от 15 милиона евро през 2007 г., след 22 милиона евро през 2006 г.

Сега италианската компания е в процес на търсене на 100 милиона свеж капитал.Семейство Pininfarina притежава 55% от акциите, а френският финансист Венсан Болоре, с когото компанията си сътрудничи във връзка с електрическите автомобили, също би могъл да закупи акции.

От компанията обаче опровергаха появилата се във вестниците информация за евентуалното придобиване на капитали от страна на г-н Болоре и я характеризираха като „лишена от реална основа”.

Новините от последните дни оказват своя ефект и върху акциите. В началото на седмицата те струваха 9,90 евро всяка или с почти 60% по-ниски, отколкото преди шест месеца. Пазарната капитализация в понеделник бе точно 92 милиона евро. 

Компанията работи с инвестиционната банка Ротшилд и с консултанта Ролан Берже. Една от основните области  на бизнес дейност на компанията е производството на автомобили на договорна основа с големите автомобилни компании като Volvo, Mitsubishi и Fiat. Според анализаторите поради големия обем на работатата, компанията е принудена да води постоянни битки по отношение на качество и цени. Някои от моделите като Alfa Romeo Brera и Mitsubishi Colt CZC се продават зле. Една от причините за това е закъснението в изземването обратно на некачествената продукция и някои други проблеми, които водят до невъзможността спортните автомобили да са готови за летните доставки.

От компанията оповестиха, че ще преструктурират радикално производството си, като  ще наблегнат върху „по- избирателен подход” по отношение на договорите с автомобилните компании.

Хора, близки до компанията твърдят, че качеството значително се е подобрило в последно време. Банките, поддържащи  компанията поискаха увеличение на капитала в замяна на преструктуриране на дълга.
Коментари
comments powered by Disqus