Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli избра гумите за началото на сезона

04.03.2015 17:56
Туит
Pirelli избра гумите за началото на сезона

Pirelli обяви типа гуми, които ще се използват в рамките на първите четири състезания през сезона. За Гран при на Австралия са номинирани софт и медиум сликовете.

Това е предпочитаният избор на италианците за началото на сезона, тъй като софт и медиум гумите ще се използват както в Австралия, така и в Китай и Бахрейн. Единствено в Малайзия заради тежките атмосферни условия Pirelli ще заложи на сигурността и ще предостави на отборите двете най-твърди опции - медиум и хард.

Конструкцията на сликовете е променена тази година, което би трябвало да подобри времената средно с две - три десети. По-същественият плюс обаче засяга по-равномерното разпределение на температурата по цялата повърхност на протектора, което гарантира по-ниски нива на блистеринг и грейнинг.

Каучуковите смеси остават същите през новия сезон. Заради променената конструкция обаче издръжливостта на гумите би трябвало да се подобри.

Коментари
comments powered by Disqus