Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli очаква много по-бързи автомобили в края на годината

25.03.2014 12:06
Туит

Автомобилите във Формула 1 могат да станат с до 4 секунди по-бързи на обиколка, смята спортният директор на Pirelli Пол Хембри.

По време на предсезонната подготовка повечето тимове бяха концентрирани главно върху работата на новите двигатели и системи за регенериране на енергията. Аеродинамиката и гумите този път останаха на заден план, което е предпоставка, че в близко бъдеще отборите ще направят сериозен прогрес в тази посока и резултатите ще се подобрят значително.
"Те бяха концентрирани върху много други фактори в началото на годината", коментира Хембри за британското издание Autosport. "Оттук нататък ще работят много повече върху взаимодействието между гумите и шасито, за да подобрят баланса на автомобилите си. Скоростта ще се увеличи значително, особено в завоите, така че ни очакват много промени с напредването на сезона. Развитието на тези автомобили е в самото начало. Очакват ни сериозен прогрес."
Дори и автомобилите да станат много бързи, Хембри е убеден, че четирите типа сликове, подготвени за тази година, ще се справят безпроблемно. Както и че изборът кои два типа да бъдат избрани за съответното състезание не е толкова труден.
"Наясно сме с това, което е необходимо, особено в началото на сезона, дори и на по-агресивните писти. В края на годината ще трябва да следим развитието на автомобилите и при нужда да бъдем консервативни при избора на двата типа гуми. В повечето случаи преди два от четирите типа каучукови смеси работеха добре за дадена писта, докато другите два бяха твърде крайно решение. Сега за старта в Бахрейн можем да изберем всеки един от четирите и няма да имаме проблеми."
Хембри е уверен също, че по-големият въртящ мотор на новите хибридни двигатели няма да представлява проблем за гумите.
"Опитваме се да намерим точния баланс между механично износване и температурна деградация. Когато аеродинамичното притискане е слабо, гумата трябва да осигури добро механично сцепление. Ако обаче сме прекалено агресивни в тази посока, механичното износване е много активно. Засега сме доволни. Също така на моменти гумите прегряват, ако в дадени участъци на пистата пилотът натиска здраво. Сигурен съм обаче, че отборите работят в тази насока и съвсем скоро това няма да се случва", завършва Хембри.
За предстоящия старт за Голямата награда на Малайзия този уикенд Pirelli ще предостави на отборите двата най-твърди комплекта сликове.
Коментари
comments powered by Disqus