Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli отново ще промени гумите за Гран при на Великобритания

13.05.2013 12:02
Туит

След четирите стопа за Гран при на Бахрейн и двете нови деламинирани гуми в Испания ръководителите на Pirelli най-накрая признаха, че са нужни съществени корекции и те ще бъдат осъществени по всяка вероятност за старта във Великобритания.

Втората свободна тренировка на Пол ди Реста (Force India) на "Каталуня" приключи близо половин час преди края на сесията заради деламинирана гума - проблем, с който се сблъскаха преди три седмици в Бахрейн Люис Хамилтън (Mercedes) и Фелипе Маса (Ferrari). По време на състезанието в неделя и Жан-Ерик Верн (Toro Rosso) пое към бокса с разпадащ се протектор на гумата. Същевременно стандартна за надпреварата бе стратегията с четири стопа, което противоречи на първоначалната концепция на Pirelli, признава спортният директор Пол Хембри.

"Целта ни е да има средно по два-три питстопа на всяко едно състезание, така че четири е прекалено много", заяви Хембри след края на испанската Гран при. "В действителност това се е случвало само веднъж преди - по време на Гран при на Турция през първата ни година в спорта. Ще се постараем да направим някои промени, вероятно за старта на "Силвърстоун", за да сме сигурни, че ще се върнем към първоначалния план и бързо ще се справим с проблемите."

От Red Bull бяха най-активни в критиките си към Pirelli след старта в Китай, което в комбинация с проблемите от Бахрейн провокира италианската компания да промени най-твърдия от четирите комплекта сликове. В Барселона именно най-твърдите гуми изненадващо се оказаха и по-бавни, и не толкова издръжливи, колкото медиум опцията, което със сигурност също ще окаже влияние върху по-нататъшните планове на Pirelli. Хембри обаче признава, че каквито и корекции да бъдат направени, то те няма да бъдат приети радушно от всички.

"Плановете са за "Силвърстоун", но не трябва да забравяме, че много отбори са против (промените) и може би само един е за (Red Bull). Така че ако заявим твърдо, че ще правим промени, тези хора, които са на подиума (в Испания), едва ли ще са доволни. После пък вие (медиите) ще ми кажете на "Силвърстоун", че сме дали титлата на Red Bull. Така че ще бъдем виновни и в двата случая."

Коментари
comments powered by Disqus