Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli се отказа от най-твърдите гуми за Гран при на Унгария

12.07.2013 10:25
Туит

Pirelli ще предостави на отборите за Гран при на Унгария по-меки от първоначално предвидените гуми, след като в Германия новата конструкция демонстрира отлична надеждност.

След фиаското във Великобритания Pirelli реши да не поема излишни рискове и номинира медиум и твърдите гуми за предстоящата Гран при на Унгария, което бе изненада на фона на липсата на бързи завои в Унгария. След като в Германия обаче проблеми нямаше и след предстоящата промяна в конструкцията на сликовете, която ще бъде заимствана от миналогодишната, Pirelli обяви, че за следващото състезание отборите ще получат медиум и софт гумите.

"Мисля, че ще виждате често тази комбинация", коментира спортният директор на италианците Пол Хембри. "Смятам, че е напълно правилно в Унгария да използваме меките и средните по твърдост гуми. С двата най-меки комплекта всички трябваше да спират по четири пъти, част от тимовете да имат сериозни затруднения. В Германия се получи добре, надявам се да видим нещо подобно в Унгария."

За тежките за гумите състезания като Гран при на Белгия, на Италия и на Япония Pirelli ще заложи отново на двата най-твърди комплекта.

"Когато пиститте са такива, че натоварват много гумите, ще използваме медиум и хард. По принцип "Монца", "Сузука" и "Спа" не ни оставят други възможности. При подготвянето на гумите бяхме толкова агресивни, че автомобилите са значително по-бързи. В Германия, например, разликата беше между 1,5 и 2 секунди спрямо преди две години, а тогава се използваха обдуханите дифузори", завършва Хембри.

Състезателният уикенд в Унгария започва на 26 юли. Следващата седмица обаче стартират тестовете на "Силвърстоун".

Коментари
comments powered by Disqus