Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli ще изпробва нови твърди гуми

12.06.2012 19:05
Туит

Pirelli планира да тества нов тип твърди гуми по време на петъчните тренировки във Великобритания, но не е изключено те въобще да не се използват в състезателни условия заради ефекта, който може да окажат върху развитието на шампионата.

Разковничето през настоящия сезон се крие в това кой тим ще се справи най-добре с мениджмънта на гумите, тъй като през разликите в представянето на най-силните болиди са малки, а същевременно работният прозорец на сликовете е стеснен значително. Дори и за големите отбори е трудно да настроят така автомобила си, че да работи еднакво добре както с пълен резервоар, така и в квалификационно темпо, което провокира италианската компания да започне работа по нов тип твърди гуми.

Тези твърди гуми ще се тестват по време на британската Гран при, но не е ясно дали ще се използват в състезателни условия, обяснява спортният директор на Pirelli Пол Хембри.

„Има голяма въпросителна около това дали да направим тази смяна главно заради начина, по който се развива шампионатът и малките разлики в челото. Трябва да сме много внимателни, тъй като различните отбори са в много различен етап от разчитането на гумите”, коментира Хембри за Autosport.„Представете си, че изведнъж в състезания 10, 11 или 12 даден отбор започне да се откъсва напред, всички ще ни критикуват.”

„Искаме да тестваме, защото трябва да разберем какъв е ефектът, какво влияние има върху представянето, но не е задължително да използваме тези гуми в състезанията. Трябва да сме много предпазливи заради разликата в отборите и това докъде всеки един от тях е стигнал с гумите."

"Разговаряме постоянно с инженерите, те после се опитват да запазят възможно най-дълго време високото ниво на представяне. Мисля, че може и да се разочароват, ако стане прекалено лесно, особено пък за хората, които са работили толкова здраво, за да стигнат до това ниво и изведнъж останалите отбори наваксат. Важно е да си много внимателен с подобни промени, защото те оказват ефект върху шампионата.”

По-големият прозорец означава, че новата твърда смес би трябвало да улесни тимовете при по-високи температури на околната среда и пистата, когато много от отборите имат трудности с намирането на точните настройки.

Коментари
comments powered by Disqus