Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli ще промени единствено най-твърдите гуми

25.04.2013 17:21
Туит

Единственият доставчик на гуми във Формула 1 Pirelli обяви, че ще промени най-твърдата версия на сликовете си за Гран при на Испания. Целта на италианската компания е да я направи по-издръжлива в дълга серия обиколки и да даде на отборите възможност за вариации в стратегиите.

Pirelli понесе много критики след Гран при на Китай, тъй като меките гуми бяха абсолютно неподходящи за абразивната настилка и високите температури на "Шанхай" и ресурсът им бе ограничен до не повече от седем обиколки. От Red Bull бяха най-активни в негодуванието, което принуди италианците да преразгледат стратегията си относно бъдещите състезания.

В Бахрейн миналата седмица спортният директор на компанията Пол Хембъри заяви, че не е изключено да бъдат направени промени, но ако има такива, те ще са минимални и ще засягат меките сликове. Същевременно той допълни, че цели осем отбора желаят статуквото да се запази и че тези осем тима не споделят позицията на Red Bull.

В крайна сметка обаче не меките, а най-твърдите гуми на Pirelli ще бъдат модифицирани за Гран при на Испания, когато започва европейската фаза от шампионата. Целта на италианците е да увеличат тяхната издръжливост, която в момента се доближава много до тази на медиум сликовете.

"След като разгледахме как се представиха нашите гуми в рамките на първите четири състезания и се консултирахме с всички тимове, решихме да променим твърдите гуми, като тази промяна ще влезе в сила от Гран при на Испания. По подобен начин действахме преди две години, когато също в Барселона предоставихме на отборите новите най-твърди гуми, които се използваха до края на сезона", коментира Хембъри.

"Най-новата версия на твърдите гуми е много близка до тази, която използвахме през 2012. Целта ни е да дадем на отборите възможност да избират между различни стратегии, комбинирайки твърдите гуми с останалите по-меки, които остават непроменени."

В Испания Pirelli ще предостави на отборите новите твърди гуми и медиум сликовете. В Монако ще се използват двата най-меки варианта, а в Канада - медиум и супер софт гумите.

Коментари
comments powered by Disqus