Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

По-малко от седмица до първия старт

15.01.2007 12:01
Туит

До началото остава по-малко от седмица. На 19 януари Световният рали шампионат ще “завърти гуми” за първи път през 2007 година. Рали Монте Карло, което е едно от най-известните и същевременно най-трудни автомобилни състезания, ще сложи начало на сезон 2007.

Непредвидимите атмосферни условия и съпътстващите ги особености на трасето ще бъдат един от основните фактори, с които ще трябва да се съобразяват пилотите във WRC надпреварата. Не по-малко значение обаче ще имат и доброто познаване на пътя, както и правилният избор на гуми. Близо една трета от маршрута на Рали Монте Карло ще включва заледени или заснежени участъци, с които неизбежно ще трябва да се съобразяват дори и най-добрите в надпреварата.

Историята на Рали Монте Карло започва с първия старт през далечната 1911 година. Постепенно то става една от най-сериозните цели на професионалните състезатели и любителите на автомобилните спортове. През последното десетилетие най-успешният пилот в престижната надпревара е Томи Макинен, който има 4 победи в периода от 1999 до 2002 (три с екипа на Mitsubishi и една със Subaru). Но надали постижението на финландеца ще се задържи дълго, тъй като Себастиен Льоб вече има три успеха със своята Xsara в периода от 2003 до 2005 и съвсем няма да се поколебае да демонстрира качествата на новия C4 по време на предстоящия старт. Последният победител в Рали Монте Карло е Маркус Грьонхолм. Пилотът на BP-Ford отново ще търси блестящия старт, който му даде сериозен тласък в началото на 2006 година, но се оказа недостатъчен за шампионската титла дори и след проблемите на основния конкурент Себастиен Льоб.

През този сезон и Рали Монте Карло ще “получи” нов маршрут. Само две скоростни отсечки ще бъдат идентични с миналогодишните – Сен Жан ан Роаян, която открива надпреварата и Сен Боне льо Фроа. Всички останали етапи са нови, макар че голяма част от тях включват вече използвани участъци от предишни издания. След близо десетгодишно отсъствие Световният рали шампионат ще се настани отново в регионите Веркор и Ардек, но за сметка на планините северно от Ница. Както през 1997 година суперспециалния етап ще се организира в района на пристанището в Монако, което е домакин на Гран При.

Първата надпревара от календара ще пропусне новият участник във WRC Munchi’s Ford. Дебютантът, който ще вземе участие в 10 от стартовете за сезона, ще се включи на Рали Швеция, което ще се състои от 9 до 11 февруари.

Коментари
comments powered by Disqus