Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Победите не свалят напрежението от Малкълм Уилсън

08.08.2007 12:08
Туит

Въпреки преднината, която BP-Ford има и в шампионата при пилотите, и в шампионата при производителите, босът на отбора Малкълм Уилсън признава, че напрежението в целия екип е огромно, тъй като Грьонхолм е на крачка от титлата, но тя включва цели седем състезания.

„Последните две ралита, в Гърция и тук (Финландия), бяха най-напрегнатите в цялата ми кариера като ръководител“, признава Уилсън след финала на надпреварата в околностите на Юваскюла. „На „Акрополис“ всички имаха проблеми със спукани гуми, а успехът на Маркус бе заложен на една единствена карта. Имаше невероятни моменти по време на най-дългия етап от надпреварата. А първият ден тук... Ситуацията около Яри-Мати наистина бе твърде стресираща. До края на състезанието имаше множество рискови моменти, които със сигурност са прибавили още някой бял косъм на главата ми.“

Уилсън е наясно, че до финала остава още цели седем състезания и че все още нищо не е сигурно, но неговият тим има комфортна преднина от 40 точки спрямо основния конкурент за титлата Citroen.

„Не подценяваме ни най-малко ситуацията. Отлично знаем какво може да направи Себ в домашното си рали, но ако се върнем назад с една година, когато Маркус водеше на „Каталуня“, можем да забележим огромния напредък, който той постигна на асфалт. Най-хубавото е, че и двете ни момчета очакват с нетърпение старта в „Германия“, което е наистина прекрасен знак за мен и целия екип.“

39-годишният Грьонхолм, който е един от основните претенденти за титлата през последните две години, все още не е взел решение относно бъдещето си в рали-спорта.

„Искам да помисля поне още една седмица. В момента най-важното е, че до финала има цели седем старта, а аз наистина желая да стана шампион“, обяснява Кралят на Финландия. „Не мисля, че е особено подходящо да вземам точно сега подобно отговорно решение. Говорих с Малкълм и преценихме, че не е нужно да бързаме.“

Уилсън напълно подкрепя своя състезател. „Ще приемем всяко негово решение. Разговаряхме тази вечер, но все още той не е напълно наясно с желанията си. Не искаме да го притискаме,. Важното е да остане фокусиран изцяло върху оставащите седем старта до края на шампионата.“

Коментари
comments powered by Disqus