Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Подготвят новото поколение на BMW X6 и X6 M

14.03.2014 11:05
Туит

BMW ще предложи второ поколение на X6 в края на 2014 година. В момента се провеждат пътни тестове на SUV Coupe на пистата Нюрбургринг.

Известно е, че BMW X6 е на пазара от 2008 г. Въпреки че първоначално на модела се гледаше доста скептично, той се увенча с успех.
Толкова успешен, че другите конкуренти като Mercedes и Audi скоро ще последват примера с подобни модели.

BMW X6 e предпазливо преработен

BMW ще преработи много внимателно моделът с работното наименование F16. Подобна практика баварците вече приложиха при текущата версия на BMW X5. Предницата на BMW X6 ще бъде по-скосена, с акцентирана триизмерна радиаторна решетка, обрамчена от фарове в ново оформление, с променени линии на светлините. Фаровете за мъгла са интегрирани в ревизираната броня. Капакът на двигателя е с ясно изразени контури, елементите като хриле зад предните калници осигуряват охлаждането на двигателя и напомнят за дизайна на X5.
 
Дизайнерите на BMW са пипнали и задната част. Престилката е ревизирана. Задните светлини са по-широки и в ново оформление.

При задвижването новото BMW X6 до голяма степен е запазило двигателите от X5. Така X6 50i идва със своя 4.4 -литров V8 с 450 к.с. и 35i с трилитровия турбо двигател, генериращ 306 к.с.
Що се отнася до дизеловите мотори, BMW X6 30d също е оборудван с трилитров с 258 к.с. В 40d тупти сърцето на три-литров шестцилиндров двигател с 313 к.с.  BMW X6 M50d разполага с топ дизелов мотор с троен турбокомпресор и мощност от 381 к.с. Предвижда се и М версия на новото BMW X6, която ще има невероятните 600 к.с. .

Двигателите са куплирани посредством осемстепенна автоматична трансмисия, като превключвателят на режима при шофиране е включен в стандартното оборудване, адаптивното шаси и активното управление вероятно ще се предлагат срещу доплащане.


Коментари
comments powered by Disqus