Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Подиум за Димитър Илиев на INA Croatia Delta Rally

28.05.2007 12:05
Туит
Подиум за Димитър Илиев на INA Croatia Delta Rally

Димитър Илиев зае второ място в INA Croatia Delta Rally, трети кръг от Европейския рали шампионат. Благодарение на чистото си, но и много атрактивно каране, българският пилот спечели три от общо деветте етапа от втория ден на надпреварата в Хърватска и прогресира от четвърта до втора позиция, като по този начин затвърди лидерската си позиция в шампионата на Стария континент.

От първия до последния етап любимецът на местната публика Юра Шебали, заводският пилот на Citroen Sport Симон Жан Жозеф и полякът Михал Соловов също имаха претенции за второто място. На втория, третия и петия етап обаче Илиев s Mitsubishi Lancer Evo IX даде най-бързи времена от всички състезатели. При първото преминаване на отсечката „Сижеме” Митко изпревари с 15 секунди вчерашния водач в ралито - Соловов с FIAT Grande Punto S2000, което бе ясен показател, че в челото ще има размествания. Няколко часа по-късно полякът имаше проблеми с автомобила си и Димитър успя да стигне до второто място, а лидер бе хърватина Шебали. Третият в класирането - французинът Симон Жан Жозеф, разбра, че няма да може да се пребори с Митко и започна да отбранява своята позиция от Соловов.

След последната отсечка челната тройка стана напълно ясна: първо място за Шебали, второ за Илиев и трето за Жан Жозеф. По този начин Митко затвърди лидерството си в Еврошампионата, добавяйки още десет точки към своят актив на INA Croatia Delta Rally. След финала на надпреварата Митко заяви: “Много се радвам за нашия успех. Надявам се и занапред да продължим със силното си представяне в ERC.”

Другите два български екипажа, които взеха участие в INA Croatia Delta Rally също се представиха на ниво. Радослав Козлеков и Никола Попов с Mitsubishi Lancer Evo IX заеха престижната седма позиция. За съжаление Крум Дончев и Стойко Вълчев също с Mitsubishi Lancer Evo IX останаха седемнайсети заради технически проблеми по време на третата скоростна отсечка в петък и спукана гума в събота. Значително повече неприятности имаше Георги Танев със Subaru Impreza N12, който дори не успя да стартира. Пилотът на Petrol GT Racing катастрофира по време на тренировките ден преди шейкдауна и се озова в местна болница със сътресение на мозъка и счупена ключица, което практически го лишава от възможността да започне по график и българския рали шампионат.

Следващата проверка за най-силните ни пилоти е „Стари Столици” в Шумен на 2 и 3 юни, с което стартира и родният рали шампионат.

Коментари
comments powered by Disqus