Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pogea Racing Alfa Romeo 4C Centurion с над 300 к.с.

25.06.2015 12:10
Туит

Оптимизираният южняк забива границата от 100км/ч в рамките 3,9 секунди

Какъв спортен потенциал може да разкрие една Alfa Romeo 4С показва тунинг ателието Pogea Racing със своя модел Centurion. Италианският атлет поетапно разви над 300 к.с. и максимална скорост повече от 300 км/ч.

1,8-литровият четирицилиндров на Alfa Romeo 4C, стандартно генериращ 240 к.с. и 350 Нм, ще бъде подложен от Pogea Racing на двустепенен тунинг. При "Stage 1" тунерът извлича от компресорния агрегат 293 к.с. и въртящ момент от 415 Нм, а при "Stage 1 Plus", дори и 313 к.с. с 435 Нм. Така оптимизираният южняк забива границата от 100км/ч в рамките 3,9 секунди, а след 14,4 секунди той преминава звуковата бариера от 200 км/ч, за да достигне края на удоволствието от ускоряването при 301 км/ч. Серийното купе вдига максимум 258 км/ч.

Изпускателна система по избор

Дори и визията на двуместния модел е обновена. Предните и задна престилки са изработени от карбон и допълнителни въглеродни апликации. В задния дифузьор е интегрирана централна ниша за двата накрайника на изпускателните тръби с диаметър от 101 мм с опция от въглеродни нишки или неръждаема стомана. Специално за ауспуха Pogea Racing е разработил четири версии с и без контрол на клапите. Особено поразително впечатление прави големият спойлер, който по избор може да бъде изработен от карбон. Centurion стартира с напълно регулируемо спортно окачване.

Коментари
comments powered by Disqus