Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pogea Racing Audi TT Husttler: На сцената

23.12.2008 11:57
Туит

TT на Pogea Racing е абсолютният пимп на колела. Освен че има твърде префърцунен външен вид, под лъскавия си костюм той помпа истински мускули.

Макар моделът на Pogea Racing от Маркдорф да е готов от година, решихме отново да му отделим малко внимание. Неговият аеродинамичен кит, който се предлага и в изпълнение от карбон, е доста необичаен и определено задържа погледа повече от всеки друг TT. Престилките му са подчертани от множество ефективни и не чак толкова ефективни, но за сметка на това доста ефектни модификации.

В задницата на "сводника" царува абсолютен спойлер Biplane, приковавайки опулените очи на по-консервативните шофьори. Задължителна при TT Husttler е и "опасната" задна престилка, в която се вместват подходящ дифузьор и двоен ауспух.

Стандартният турбокомпресор е заменен с по-ефективна турбина, която покачва мощността на зрелищните 330 к. с., позволяващи ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди. Съотношението 4,4 кг/к. с. е отговорно и за максималната скорост от 285 км/ч.

Цената на "облепения" с множество карбонови компоненти и поставен върху 19-цолови колела на Lamborghini Husttler е около 60 хил. евро.

Коментари
comments powered by Disqus