Цената е всичко друго, но не и малка: за автомобила ще трябва да броите най-малко 43 500 евро
Свещена цев на оръдие, какво е станало с този Fiat 500 Abarth? Тунерът Pogea Racing е направил от малкия автомобил сериозен конкурент на BMW M135i и Audi S3. И това не е свързано само с мощността.
Шофьорите на всички модели Audi S-, BMW M- и Mercedes AMG трябва да внимават, ако съзрат в огледалото за обратно виждане разярен син Fiat 500 Abarth, а скоростта на автомобила е ограничена до 250 км/час, незабавно да се изнесат от лявата лента.
Pogea Racing Fiat 500 Abarth с безумна актуализация на мощността
Fiat 500 Abarth 595 със 180 к.с., което е напълно достатъчно за толкова малък автомобил. Представете си VW Up с двигател Polo GTI - лудост, нали? Едуард Поджа намира 180 к.с. за серията Abarth 500 за недостатъчни и между другото почти ги е удвоил.
331 к.с. и 441максимален въртящ момент, това са характеристиките в информационния лист на синия куршум. И всичко това в компактната, малко смешна одежда на Fiat 500. За тази експлозия от мощност не е достатъчно само устройството за допълнително управление. Pogea Racing има монтиран нов, по-голям интеркулър, допълнителна помпа за гориво, ковани бутала, променени мотовилки и още един турбокомпресор на отработените газове. Освен това тунерът от Фридрихсхафен е модифицирал главите на цилиндрите, разпределителния вал, както и главата на цилиндрите на всмукателните и изпускателни колектори.
По бърз от BMW M3, и по-лек от Fiat 500
Тези спектърни промени водят до много по-добра динамика. Времето за стандартния спринт до 100 км/ч възлиза на 5,1 секунди. Както вече бе споменато, малкият Abarth на Pogea Racing с 262 км/ч вдига на дълги и прави отсечки точно 12 км повече, отколкото едно електронно ограничено BMW M3.
За да се гарантира устойчивостта на задвижващия блок, Pogea-Abarth има подсилена скоростна кутия и спортен съединител с подсилено притискане. Изпускателната система от неръждаема стомана, с контрол на клапаните и централно разположени двойни накрайници на ауспусите изпуска парата на лудия четири цилиндров.
В сравнение с базовата версия теглото е намалено със 71килограма по информация на Pogea Racing. Как са го направили? С характерните особености на спортните автомобили: Задната седалка е изхвърлена и тунерът е използвал основно въглеродни влакна.
Pogea Racing Abarth 500 с регулируемо окачване
Всички съставни части на каросерията на Abarth са изработени от леки и високоякостни материали от въглеродни нишки. Сплитерът на предната престилка, Airscoops - въздухозаборникът NACA върху предния капак също са изработени от карбон и то не само за украшение. Те се грижат малкият агрегат под капака да не прегрее. Дифузьорът в задната престилка предава спортната визия.
Компонентите на окачването също са съобразени с мощността, те са от KW специалистите. Като цяло, каросерията може да се смъкне с 45 мм в зависимост от вашия вкус. Освен това шасито е настроено спрямо компресията и тягата.
С щипка Koenigsegg
Спирачната система е с 6-бутални спирачни апарати с 313 мм дискове, като за по-доброто извеждане на топлината, спирачните дискове на предната ос са перфорирани. Спирачките на задната ос са от версията Essesse. Пред спирачките се въртят 17-цолови джанти от OZ, а гумите с размери 205/40/17 изглеждат доста тесни.
Цената е всичко друго, но не и малка: За целия автомобил ще трябва да броите най-малко 43 500 евро. A цените на BMW M135i започват от 41 900 евро, като то не е толкова лудо, като малкият син Fiat. Синия цвят е заимстван от шведския производител на супер спортни автомобили Koenigsegg.