Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пол Рикар: Ден първи

14.05.2008 21:05
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) бе най-бърз в първия ден от тестовете на „Пол Рикар”, където отборите от Формула 1 се подготвят за предстоящия старт за Голямата награда на Монако (22-25 май).

За тридневните тестове на „Пол Рикар” тимовете избраха 3,593-километровата конфигурация на тренировъчната писта, която симулира уличното трасе в Монте Карло.

Хамилтън завъртя най-малък брой обиколки от всички участници (84), но въпреки това единствен слезе под 1:06 минути. Лидерът в шампионата при пилотите Кими Райконен (Ferrari) остана втори с изоставане от четири десети.

Италианския тим работи върху стандартната конфигурация на автомобила през по-голямата част от деня, но за последната серия финландецът излезе на пистата с „отворения” нос, който дебютира на „Каталуня” в края на миналия месец.

По традиция преди старта в Княжеството отборите тестваха някои нови аеродинамични компоненти. Williams последва примера на Red Bull, Renault и Toro Rosso и оборудва своя автомобил с издължен капак на двигателя, който изпълнява ролята на вертикален стабилизатор. Концепцията е аналогична на тази, която Red Bull демонстрира за първи път в началото на годината, макар и при FW30 да е представена в модифициран вид.

Honda продължава да експериментира със „слонските уши” на RA108, като в настоящата си конфигурация те изпълняват функцията на мостовия компонент над предното крило, който голяма част от отборите възприеха от McLaren. Toyota излезе на пистата с ново задно крило.

Toro Rosso се включи в тестовете на  „Пол Рикар” с новия болид STR3, който Бурде разби преди месец на „Каталуня”. Себастиан Фетел отговаряше този път за програмата на тима. Още при първия си досег с автомобила младият германец завърши на обещаващото пето място.

Коментари
comments powered by Disqus