Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pontiac G8: наследникът на Grand Prix

07.02.2007 14:20
Туит

Американската компания General Motors представи новия Pontiac G8. Спортният седан е базиран на модела Commodore, който се произвежда от австралийското подразделение Holden. G8 е предназначен да замести седмата генерация на един от най-успешните модели – Grand Prix.

Базисната версия ще бъде оборудвана с 3,6-литров V6 агрегат, чиято пикова мощност е 261 к. с., а максималният въртящ момент – 339 Нм. Значително по-агресивният G8 GT ще може да се похвали с 362 к.с. и 530 Нм благодарение на V-образния осемцилиндров агрегат.

Серийно G8 ще се предлага с пестепенна автоматична скоростна кутия, която ще позволява и ръчна смяна на предавките. Трансмисията на GT ще включва шестстепенен механичен или автоматичен вариант. Моделът с двигател V6 тежи 1763 кг, докато по-големият V8 ще надхвърля 1800 кг. Стандартното оборудване включва 18-цолови джанти, но на GT при поръчка ще се инсталират 19-цолови алуминиеви.

Седанът е базиран на новата платформа със задно задвижване на General Motors. Camaro 2009 също ще бъде конструиран върху Zeta, както и следващата генерация на Impala. По първоначални предвиждания доставките на G8 ще започнат през август.
Коментари
comments powered by Disqus