Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Cabriolet: Разкрито

08.12.2009 11:13 2
2
2571865365
Туит

Следващата генерация на Porsche 911 във версията кабриолет (модел 998 или 991) попадна под обективите на шпионските ни фотографи.

Фаровете при 998 са претърпели минимални промени, като те са комбинирани с дневни LED светлини на предната броня. При тестовия модел огледалата са фиксирани на панела на самата врата, а не в зоната, където завършва стъклото. Въздухозаборниците на задните калници, които следват стила на Turbo, по всяка вероятност са част от камуфлажа. Умело прикрити са също задните светлини, както и активното крило, чийто ъгъл на атака се променя в зависимост от скоростта и изискванията на водача.

По всяка вероятност от Porsche отново ще предпочетат текстилния покрив за сметка на значително по-тежкия твърд вариант. На този етап няма информация относно гамата двигатели, но слуховете са за 390 кВт (530 к. с.) или 400 кВт (544 к. с.) за модификацията Turbo и 419 кВт (570 к. с.) за GT2. Изборът между шестстепенната механична и седемстепенната PDK трансмисия с два съединителя остава валиден и при 998.

Моделът ще се появи на пазара в края на 2011 година.

Коментари

editor
Няма как нито Carrera, нито Carrera S да са над 500 коня. Грешката е отстранена. Става дума за 911 Turbo :-)

trex
Нещо не разбирам: "...390 кВт (530 к. с.) в стандартната версия". Ако се има предвид Carrera, то това е прекалено голям скок и близо до turbo, може би се има ппредвид 430 к.с. Аз бих заложил на 420 к.с. за Carrera S и 380 к.с. за Carrera.

comments powered by Disqus