Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Carrera GTS: Добре дошъл в семейството

15.09.2010 10:19
Туит

Porsche ще участва на автомобилния салон в Париж с GTS версията на 911 Carrera. Максималната мощност на 3,8-литровия боксер ще бъде увеличена с 23 к.с.

911 Carrera GTS не може да се похвали с характеристиките на 911 GT3 (435 к.с.), но съвсем не е далеч от него. Максималната мощност на новия спортист във фамилията 911 достига 408 к.с., а въртящият момент – 420 Нм, без това да се отразява по някакъв начин на разхода на гориво, който остава същия като на 911 Carrera S – 10,2 литра при 240 г/км CO2.

 

 

Промените по силовия тракт засягат новия всмукателен колектор, където шест вакуумно контролирани клапи (една при Carrera S) оптимизират работата на двигателя в зависимост от моментните изисквания за повече мощност или въртящ момент, както и спортната изпускателна система с два двойни накрайника.

Шасито също търпи известни корекции, като 911 Carrera GTS е с 44 мм по-широк от 911 Carrera 4. В програмата за новия модел влиза и модификация на аеродинамичния пакет, като той включва нови спойлер и прагове, решени в черно. Сред останалите отличителни белези на 911 Carrera GTS са 19-цоловите колела RS Spyder и емблемите на вратите и на задния капак.

Стандартно 911 Carrera GTS ще се предлага с шестстепенна механична скоростна кутия, но в списъка с опциите попада и PDK версията на германците с два съединителя. При първия вариант максималната скорост достига 306 км/ч, а при втория за упражнението от 0 до 100 км/ч са нужни 4,2 секунди (с една десета по-добро постижение от това на 911 Carrera S).

Базовата цена за купе версията на 911 Carrera GTS за Германия с включен ДДС и такси е 104 935 евро, а за кабриолета – 115 050. Продажбите стартират през декември.

Коментари
comments powered by Disqus