Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Carrera Targa 4S: Бяла стихия

20.02.2007 12:02
Туит

Зад волана на Porsche 911 Carrera Targa 4S по заснежения път на Силврета, над 30 години след приключването на тази надпревара: ето това се казва екстремен зимен спорт.

Когато взехме снежнобялото Porsche Targa, единствената идея, която се въртеше в главите ни, беше да минем трудния маршрут с множество дрифтове, карайки задницата на 911 да „танцува” своя най-лудешки танц. По местата, старт!

Автомобилът неумолимо се катери нагоре сред  гигантски бели облаци, снегът се вдига толкова високо, че пада и върху стъкления покрив, а задницата поднася контролирано във всеки завой, овладявана почти изцяло чрез умелото боравене с педала на газта.

Преживяване, което няма как да бъде забравено

Carrera стоически поднася всички изпитания върху заснежения път, кормилната уредба и окачването помагат с готовност, и въпреки това автомобилът не показва и помен от нервност. Дивото въртене на волана в обратната на траекторията на пътя посока води по-скоро до излитане в преспите около асфалта, а не до стабилизиране на четириколесния атлет. Започва най-голямото изкачване... Нивата на адреналин и ендорфин в главата на водача достигат до неземни измерения, занасянето на задницата в завоите става все по-екстремно, а излизането от всяка серпантина трябва да става с все повече газ. Porsche с ударна сила се изнася навън, а вероятността да сте на ръба да видите задната регастрационна табела става все по-голяма....

911 4S може и да не е шампион по фигурно пързаляне, но пируетите безспорно му се удават. И това разбира се важи не само за спортните автомобили на марката Porsche: човек може до определена степен да си играе със законите на физиката, но не и да ги прекрачва. Така че, освен известна доза хладен разум ни се наложи да намерим и време за кратка почивка. При отварянето на стъкления покрив, пилотът и копилотът биват лъхнати от свеж, но леден планински въздух, а охлаждането на страстите трае доста по-кратко от очакваното – човек бързо стига до извода, че по време на спускането от планината го чакат още по-неописуеми преживявания. Надолу, на системата ESP все по-често й се налага да озаптява задницата на 911, както и да коригира проявите на прекомерна смелост от страна на човека зад волана. Всеки завой се преодолява на самите граници на физиката с прецизност, каквато трудно можете да намерите в много други представители на автомобилостроенето. Наближаваме края на снежното си изживяване, което дълго ще остане в съзнанието ни. Дано сме успели да предадем поне част от магията на незабравимото си приключение и на вас...

Коментари
comments powered by Disqus