Дори и да искате да си я вземете, всички 30 бройки вече са разпродадени. Цената е над половин милион евро!
От Porsche празнуват четвърт век успехи на вътрешнофирменото спортно подразделение Manthey-Racing с един много необичаен специален модел. Моделът 911 GT2 RS Clubsport 25 няма да е с шосейно разрешително и ще може да се ползва само на писта. Въпреки лимитираната функционалност и астрономическа цена, всички бройки вече са разпродадени.
911 GT2 RS Clubsport 25 е базиран на 911 GT2 RS Clubsport от моделното поколение 991 и също се задвижва от 3,8-литров шестцилиндров битурбо боксерен двигател с мощност 700 к.с. Porsche поставя седемстепенна трансмисия с двоен съединител между двигателя и задвижващите задни колела. За по-голяма независимост, Porsche поглежда към бъдещи и минали състезателни модели на марката, за да комбинира най-добрите съставки за екстремния спортист.
Зелено-жълтият 911 GT3 R от Manthey даде вдъхновение за 911 GT2 RS Clubsport 25. Акценти в тези цветове при Clubsport 25 подчертават въпросната връзка. Една от определящите характеристики е концепцията за централен охладител. Изцяло новоразработената предна престилка има централен вход за оптимален въздушен поток. Двуетажните движения на въздушния поток увеличават притискащата сила върху предния мост. Освен това превозното разполага с плосък под за оптимална обтекаемост и отдолу. Предният капак, изработен от въглеродни влакна, разполага с два големи въздуховода, разделени от централна греда, които насочват горещия отработен въздух над покрива към задното крило, подобно на 911 GT3 R. Централен отвор, който съчетава в себе си емблемата на Porsche, доставя свеж въздух в кабината. Благодарение на новата концепция за охлаждане няма странични охладители в калниците. Това създава пространство за директен поток към спирачките на предните колела.
Препратки към 935