Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 R Hybrid: Зеленчук

11.02.2010 12:19
Туит

Porsche публикува официалните технически характеристики за хибридната версия на 911 GT3 R, за която от auto motor und sport ви информирахме в началото на тази седмица. Моделът ще бъде представен в Женева и ще участва на „24-те часа на Нюрбургринг“ през май.

4-литров боксер, чиято максимална мощност е 480 к.с., ще задвижва колелата на задната ос, а тези отпред ще разчитат на два електромотора, всеки от които генерира 60 кВт. Нестандартната конфигурация на силовия тракт гарантира значително по-добро поведение на спортния автомобил в гранични режими, тъй като въртящият момент на предните колела може да се контролира изключително прецизно само с помощта на електрониката.

За разлика от повечето хибриди, които в момента се предлагат на пазара и са в процес на разработка, 911 GT3 R няма да използва батерия, а маховик, който превръща кинетичната енергия в механична (маховикът може да се върти със скорост до 40 000 об./мин). По подобна система работеше екипът на Williams във Формула 1 през миналата година, но в случая вместо вариатор, който да предава механичната енергия към силовия тракт, се използва генератор. Той е директно свързан с маховика (на практика маховикът е самият ротор на генератора) и предоставя нужната на пилота енергия, за да задейства двата електромотора при ускорението на излизане от завой или при изпреварване. Енергията, която маховикът предоставя в напълно заредено състояние, е достатъчна приблизително за от 6 до 8 секунди работа на електромоторите.

Тестовата програма на 911 GT3 R ще започне след автомобилния салон в Женева със серия маратонски състезания на „Нюрбургринг“. Най-важният старт за Porsche обаче е „24-те часа на Нюрбургринг“ през май. Компанията няма да се стреми да спечели надпреварата, се казва в официалното прессъобщение, а да „популяризира технологията и да използва тази състезателна лаборатория като механизъм за трупане на информация относно хибридните технологии за серийните спортни автомобили.“

По-късно днес от Williams обявиха, че именно тяхната дъщерна компания Williams Hybrid Power е разработила хибридната система за GT3 R.

Коментари
comments powered by Disqus