Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 RS 4.0: Гответе се за война!

28.04.2011 12:05
Туит

След като вчера в мрежата се появиха първите официални снимки на 911 GT3 RS 4.0, екипът на Porsche нямаше друг избор освен да публикува и техническите характеристики на новия модел. А те са меко казано впечатляващи.

Porsche 911 GT3 RS 4.0 е легалната за движение по обществената пътна мрежа версия на GT3 RSR. Тя ще използва четирилитров боксер, сходен на този при състезателния модел, вместо 3,8-литровия му аналог на серийния GT3 RS. Това е най-големият като работен обем двигател за 911, както и най-мощният атмосферен шестцилиндров боксер на Porsche със своите 125 к.с. на литър обем.

 

 

За да реализира максималната мощност от 500 к.с., екипът от Цюфенхаузен е използвал ковани бутала, титанови биели, а коляновият вал е заимстван директно от 911 GT3 RSR. Шестстепенна механична скоростна кутия предава въртящия момент от 460 Нм към задните колела, като с нейна помощ Porsche 911 GT3 RS 4.0 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Трансмисията е оптимизирана за каране на писта, което предполага по-къси предавки и по-ниска максимална скорост, но пък спринтът от 0 до 200 км/ч е постижим за по-малко от 12 секунди. За отличните динамични характеристики на 911 GT3 RS 4.0 достатъчно добре говори и фактът, че една обиколка на „Нордшлайфе“ отнема 7:27 минути.

Окачването е заимствано директно от състезателния модел, а общото тегло на 911 GT3 RS 4.0 е сведено до 1360 кг с пълен резервоар благодарение на повсеместното използване на карбон (седалките, предния капак и спойлер), на задните стъкла от пластмаса и премахването на задната седалка. Дори стелките и подовата тапицерия са изработени от специални олекотени материали.

Аеродинамичният пакет на 911 GT3 RS 4.0 следва типичните за автомобилния спорт решения. За първи път в сериен модел на Porsche, например, се появяват страничните дефлектори на предната броня. Масивното задно крило пък прави възможно аеродинамичният натиск да достига нива от 190 кг при максимална скорост.

Пазарната премиера на 911 GT3 RS 4.0 е планирана за юли. Базовата цена за пазара в Германия е 178 596 евро с ДДС.

Коментари
comments powered by Disqus