Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 RS: Copy Paste

28.10.2010 09:27
Туит

Porsche обяви, че състезателният 911 GT3 Cup ще получи 30 „коня” бонус за сезон 2011. Истината обаче е малко по-различна.

В официалния пресрилийз на Porsche се казва, че базираният на серийния 911 GT3 RS автомобил вече ще разполага с 30 к.с. повече, тъй като работният обем на двигателя му е увеличен с 0,2 литра. Тази процедура обаче бе извършена още през миналата година, което ни навежда на мисълта, че новото съобщение от Цюфенхаузен е копирано от предишното, като са нанесени съответните корекции, а някои параграфи са оставени изцяло непроменени въпреки очевидната нужда.

Непроменени са и останалите характеристиките на самия автомобил, а именно 450 к.с., секвенциална шестстепенна "догбокс" скоростна кутия, 1200 кг тегло без баласта, 44 мм по-широка задна част спрямо стандартната версия, разположен с 15 мм по-близо до асфалта спойлер, високоефективна спортна изпускателна система, 18-цолови колела, регулируеми предни и задни стабилизиращи щанги и спирачна система на Brembo.

Единствената нова информация в официалния пресрилийз на Porsche всъщност е, че състезателният модел на Porsche е най-продаваният състезателен автомобил въобще с реализирани над 1400 бройки от появата му през 1998 г. досега.

Коментари
comments powered by Disqus