Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 RS: Green Piece

18.12.2006 00:11
Туит

Когато тежащото 1428 килограма Porsche 911 GT3 RS, заполлагащо с максимална мощност 415 к. с., покаже цялата си същност наяве, устите остават задълго отворени, а сърцата започват да бият ускорено. И има защо...

Резкият и характерен звук на 3600-кубиковият двигател при работа на празен ход обещава много. Ентусиазмът се покачва еще преди потеглянето. Все още привично мощната тяга в ниските обороти отстъпва място на амбиционираното развъртане на двигателя над 4000 об./мин, съпроводено от акомпанимента на гърления рев на ауспуховата система. При натискането на специалния спортен бутон положението става още по-заплашително, защото тогава се положението на двете клапи в изпускателната система се променя и отработилите газове преминават по почти двойно по-кратък път, което разбира се влияе осезаемо и на звука. Резонансни клапи във всмукателния тракт, валове на всмукателния тракт с променливо управление, нитритно-охлаждани клапани, олекотени бутала и титанови мотовилки – всичко това е направено с една-единствена цел: максимална мощ и оптимална ефективност. Неслучайно същестувва крилатата флаза, че при Porsche конските сили означават два пъти повече, отколкото при останалите автомобили.

Тук комфортът и плавността са напълно излишни

Окачването работи поне толкова директно и нефилтрирано, колкото и двигателя. Шестцилиндровият боксер показва направо дигитално светкавични реакции при подаване на газ, лекотата на развъртане търси равна на себе си, а цялата тази вакханалия приключва чак при 8400 оборота в минута. GT3 RS Окачването регистрира неравностите по пътната настилка с точността на прецизен сеизмограф, така че докато движението по равни пътища е удоволствие, карането по разбити участъци е същинско изпитание.
В нормални случаи граничният режим е толкова висок, че той на практика почти не може да бъде достигнат по цивилните пътища. На състезателното трасе GT3 RS показва още по-остра прецизност на управлението в сравнение с „нормалното” GT3, като граничният режим е отишъл още по-високо, но пък е и по-тесен от серийния образец.

 

Коментари
comments powered by Disqus