Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 RS: Пред камера

20.08.2009 14:05
Туит

Вчера ви представихме „най-спортния 911, произвеждан някога“ в текст и фотографии. Сега е ред и на първото официално видео.

 

911 GT3 RS е базиран на фейслифта за моделната 2010 година на 911 GT3, като превъзхожда своя „родител“ както по отношение на мощността, така и по отношение конструкцията на шасито. По-ниският център на тежестта и късите скорости допълнително подчертават състезателния дух на модела.

3,8-литровият шестцилиндров боксер на 911 GT3 RS генерира 450 к. с., което е с 15 повече спрямо GT3 и 35 спрямо предходната генерация в лицето на 997 RS. Въртящият момент се предава само на задните колела благодарение на шестстепенна ръчна скоростна кутия с по-ниско предавателно число, както и с по-къс ход на скоростния лост. За съжаление от Porsche не предоставят официална информация за динамичните характеристики на модела, но базовият GT3 ускорява от място до 100 км/ч за 4,1 секунди и има максимална скорост от 312 км/ч.

RS модификацията разчита на по-широки предна и задна следа, което в комбинация с 19-цоловите алуминиеви колела е причината калниците да бъдат леко издути. Гумите на предната ос са с размери 245/35 ZR, а на задната - 325/30 ZR.

Приоритетни за 911 GT3 RS са активното окачване PASM и системата за променлив монтаж на мотора PADM, която автоматично определя твърдостта на връзката между силовия тракт и шасито в зависимост от типа на шофиране. В допълнение стандартната акумулаторна батерия е заменена с литиево-йонна, която намалява теглото близо с 10 килограма.

Специално внимание е отделено на аеродинамичния пакет, който според инженерите от Цуфенхаузен генерира повече аеродинамично притискане спрямо стандартния GT3. За това спомага новото задно карбоново крило с алуминиеви фиксатори и предният спойлер. Във външния вид на модела впечатление правят още двата централноразположени титаниеви накрайника на изпускателната система и естествено, сиво-червената цветова окраска.

Porsche 911 GT3 RS ще се появи на пазара в Европа в началото на 2010 г., като дилърите във Великобритания и САЩ ще трябва да почакат до пролетта. Базовата цена на Стария континент без таксите ще бъде 122 400 евро.

Коментари
comments powered by Disqus