Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 RS : Новият етап на трансформацията е в ход

30.04.2014 12:38
Туит

Със значително по-малко тегло в сравнение със своя съименник

Първоначално  GT3 RS трябваше да се появи на пазара през лятото като една от поредните разработки от развитието на Porsche GT3, но след това пред специалистите дойде проблемът с двигателя на GT3. Сега GT3 RS отново набира скорост.
Дефектът със скъсването на свързващите болтове на биелата е отстранен, тъй като GT3 RS трябва да се докаже на Нордшлайфе от Нюрбургринг като прототип.

Porsche GT3 RS с огромен заден спойлер

По-агресивен и с огромен фиксиран заден спойлер Porsche GT3 RS, който в същото време е хомологирана версия на модела за състезания, е нетърпелив да полети в надпреварата. Визуално Hardcore-Porsche оставя малко по-широка следа от по-големите джанти и гуми.
Освен това суперспортният автомобил има спойлер и отпред. Задната броня също е обновена, има нови изпускателни отвори. Огромни въздухозаборници, разположени непосредствено пред задните колела, осигуряват свежия въздух.

GT3 RS тежи по-малко 

Новото Porsche 911 GT3 RS ще стартира със значително по-малко тегло за разлика от своя съименник - по-малко от 1,4 тона ще тежи GT3 RS. А 3.8-литровият боксер с 475 к.с. ще покачи теглото на GT3. Други детайли не са известни .



Коментари
comments powered by Disqus