Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 GT3 RSR: Give me five!

13.12.2010 16:22 2
2
2571885329
Туит

Porsche обнови своя представител в GT3 категорията за предстоящия сезон 2011. Корекциите не са особено съществени, като мощността на четирилитровият двигател е увеличена с 5 к.с.

Промените по силовия тракт на 911 GT3 RSR са свързани с новата изпускателна система, еърбокса и цялостната система за подаване на свеж въздух към двигателя и оптимизирания мениджмънт на четирилитровия боксер, в резултат на което максималната мощност достига 335 кВт (455 к.с.) при 7800 Нм. Това е само с 5 „коня“ повече спрямо предишната версия, но според официалния пресрилийз разликата в поведението на мотора е осезаема.

Аеродинамичният пакет на 911 GT3 RSR също е модифициран, като новият спойлер отпред гарантира повече даунфорс, което в комбинация с по-широките гуми е предпоставка за по-добро сцепление на предната ос. Промени има и в задното крило, както и бронята, докато LED стоповете са заимствани директно от последната серийна версия на 911.

Цената за нов 911 GT3 RSR е 410 000 евро. Германците предлагат отделно и кит за по-старите версии на тежащия 1220 кг. автомобил.

Междувременно от Porsche обявиха, че вицешампионът от GT3 сериите на ФИА Марко Холцер ще се присъедини към екипа от заводски пилоти на марката.

Коментари

Анонимен
Porsche ще останат недостижими още дълго време, успех!

trex
Най-успешния GT състезателен автомобил вече си има наследник. Честито! :)

comments powered by Disqus