Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911: Новата генерация

23.08.2011 12:54
Туит

Porshe публикува официалните технически характеристики на новия Porsche 911. Теглото му е намалено с 45 кг, а мощността – увеличена на 400 к.с. за Carrera S версията.

„На 48 години Porsche 911 Carrera е по-млад от всякога“. Така започва официалният пресрилийз на екипа от Цюфенхаузен за новия модел, като това твърдение е напълно основателно, тъй като той никога не се е намирал в толкова добра форма. Теглото му, например, е намалено с 45 кг благодарение на алуминиево-стоманенаната конструкция на шасито, а същевременно междуосното разстояние е нараснало с цели 100 мм. 911 е получил и нов аеродинамичен пакет, като уголеменият заден спойлер генерира по-високи нива на аеродинамично притискане, без това да се отразява върху коефициента на челно съпротивление.

Интериорът на новия модел е заимстван до голяма степен от Porsche Carrera GT, като централната конзола започва директно от подлакътника и завършва с мултифункционалния дисплей. Над него пък ще откриете аналогов часовник. Традицията е спазена и при ключа за стартиране, разположен от лявата страна, както и при петте кръгли уреда на арматурното табло, като единият от тях е изцяло дигитален.

Всички версии на новия 911 имат среден разход от под 10 литра за 100 км пробег, което според Porsche се равнява на 16% по-добра ефективност спрямо предходния модел. За това до голяма степен съдейства 3,4-литровият боксер (350 к.с.) на 911 Carrera (3,6-литров в предходната версия), който, когато е комбиниран с PDK трансмисията на Porsche, се нуждае от 8,2 литра, за да измине 100 км. Високата ефективност на новия модел е следствие и от серийния старт/стоп, оптимизирания температурен мениджмънт на силовия тракт, електромеханичното сервоуправление и системата за рекуперация на енергията при спиране. За първи път в серийното производство се използва и седемстепенна механична трансмисия.

911 Carrera се нуждае от 4,6 секунди, за да покрие класическия спринт от 0 до 100 км/ч, като пакетът Sport Chrono позволява оптимизацията на този резултат до 4,4 секунди. 911 Carrera S, който е оборудван с познатия 3,8-литров боксер, но вече с 400 к.с., регистрира съответно 4,3 и 4,1 секунди. Това обаче са резултатите с PDK, като тези с механичната скоростна кутия не са публикувани.

От Porsche са направили всичко възможно новият модел да превъзхожда своя предшественик не само при движение направо, но и при високи странични натоварвания. Затова съдейства новото окачване на задната ос, по-широката следа, 20-цоловите колела и Porsche Dynamic Chassis Control системата, която се предлага за първи път при 911 Carrera S.

Премиерата на новия 911 е планирана за автосалона във Франкфурт идния месец. Поръчките започват още на 1 септември, а първите доставки – през декември. Базовата цена за Германия е 88 038 евро за 911 Carrera и 102 436 евро за Carrera S.

Коментари
comments powered by Disqus