Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911: Теория на еволюцията

09.05.2008 08:05 2
2
2571831803
Туит
Porsche 911: Теория на еволюцията

Достигналият пълна зрялост в своето развитие 911 бе подложен на обновление, което да го направи още по-съвършен.

Външността на моделното поколение 997 е модифицирана с нови престилки, LED-дневни и стоп-светлини, както и серийни биксенонови фарове. Накрайниците на изпускателната система вече са интегрирани в бронята, а страничните огледала са увеличили размерите си.

Повече мощ

Под ламарините също има вълнуващи промени. 3,6 и 3,8-литровите боксерни двигатели, които междувременно изпълняват изискванията на еко-нормата Евро 5, ще преминат към директно впръскване на горивото, което води до повишаване на мощността им - 345 респ. 385 конски сили.

Задвижваните от четирите колела версии на 911 ще бъдат оборудвани серийно с блокаж на диференциала и 7-степенна директна трансмисия с планки на триспицовия волан за превключване. Уред в арматурното табло на автомобила пък вече сигнализира оптималния момент за смяна на предавките.

Launch Control за неукротимите

Всички модификации ще се сдобият с подсилена спирачна система и усъвършенствана програма за стабилност ESP. В бъдеще "обикновеният" Carrera ще се носи върху 18-цолови колела, докато неговият по-голям събрат, Carrera S, ще бъде удостоен с 19-цолови кръгове.

Салонът може да се похвали с пораснал навигационен дисплей, нова подредба на регулаторите в централната конзола и цялостно гласово управление. Срещу доплащане спортните натури могат да поръчат и асистент за състезателно стартиране Launch Control.

Най-добрият 911?

Работата на климатичната система е модернизирана, седалките притежават функция за вентилация, а воланът вече може да бъде подгряван. Настоящият фейслифт безспорно превръща 997 в едно от най-съвършените издания на класиката Porsche 911 от нейното раждане през 1963 година.
Коментари

Анонимен
Новите 911-ки са страхотни отвсякъде. Единствено новото ГТ3 ми се струва грозно с тази предница :( Но каквито и разработки да прави компанията, върховното 911 си остава първото 911, а именно тип 901 >:-)

deso
the best ever

comments powered by Disqus