Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Turbo

08.05.2013 10:05
Туит

Дойде времето за обновление и на Porsche 911 Turbo. Новата модификация идва отново с битурбопълнене и задвижване на четирите колела, като този път мощността е 520 к.с., а към новостите спадат активен заден мост и активна аеродинамика

Това е то - новото Porsche 911 Turbo, базирано на серията 991. Какво са вградили в новия си топмодел инженерите от Цуфенхаузен? Турбокомпресор - ясно, това се вижда още от името. Отново има два компресора с променлива геометрия, които осигуряват допълнителна мощност на 3,8-литровия шестцилиндров боксерен двигател с 520 к.с. и 660 Нм (710 Нм при функцията Overboost), а за още по-радикалната версия Turbo S се предлагат дори 560 к.с. и 700 Нм (750 Нм при Overboost). Директно впръскване на бензин, ново термоуправление и седемстепенна PDK кутия със старт-стоп и функция за отцепване от задвижването намаляват жаждата за гориво. Porsche са обявили среден разход от 9,7 литра, с което отправят нови предизвикателства за обиколката на Нюрбургринг-Нордшлайфе с обещание "за по-малко от 7:30 минути".

Задният мост участва в управлението

Това е възможно благодарение на използването на нови технологии. Електронно контролираното задвижване на четирите колела работи на основата на ламелен съединител, който, ако е необходимо, може да изпрати по-голям задвижващ момент към предната ос. В добавка към това в бъдеще задният мост също ще бъде завиващ. Електромеханични актуатори са в състояние да отклоняват ъгъла на задните колела с до 2,8 градуса. С това Porsche 911 Turbo ще демонстрира повече динамика, а и повече удобство. Системата помага дори и при маневриране или паркиране. При високи скорости тя завива в посока, паралелна на тази на предните колела и по този начин създава ефект, подобен на удължаване на междуосието и така осигурява още по-добра стабилност при движение.

Porsche движи дори и крилата на новото Porsche 911 Turbo. Предният спойлер може да се разширява пневматично на три степени и по същия начин да застопори крилото в задната част в три позиции.

Новите технологии германците са опаковали под най-широката каросерия, която Porsche 911 Turbo някога е носил. Задната броня е направена с 28 мм по-широка в сравнение с тази на Carrera 4. 20-цоловите алуминиеви джанти са серийни.

В допълнение Porsche 911 Turbo S има пълен набор LED фарове, Sport-Chrono-Paket, керамична спирачна система и система за намаляване на страничните колебания на каросерия - тези екстри са и в списъка с опции при нормалното Turbo.

Porsche 911 Turbo за около 162 000 евро

Искате ли също да знаете колко е пъргаво новото Porsche 911 Turbo? Като Turbo S то се катапултира за 3,1 секунди до 100 км/ч и така чак до 318 км/ч, а обикновеният Turbo се ускорява за 3,2 секунди до 100 км/ч и развива до 315 км/ч.

А сега за цените: Цената за Porsche 911 Turbo е 162 055 евро, а за Porsche 911 Turbo S - 195 256 евро. И двата автомобила ще бъдат в търговската мрежа в края на септември. Все още имате време да спестявате...

Коментари
comments powered by Disqus