Porsche публикува официалната информация за фейслифт версията на 911 Turbo, която ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.
От немската компания твърдят, че са преработили всички ключови зони на модела 997, като най-голямо внимание е получил 3,8-литровият шестцилиндров боксер. Първият напълно нов двигател в 35-годишната история на линията Turbo достига максимална мощност от 500 к. с. (368 кВт), като средният разход на автомобила е приблизително 11,4 – 11,7 литра за 100 километра пробег.
Нивата на отделяни в атмосферата емисии CО2 са с 18% по-малко спрямо предходната модификация, което гарантира на Porsche 911 Turbo 2010 заслужено място в Euro 5 нормата. Високата ефективност на шестцилиндровия боксер е резултат от директното впръскване на горивото и турбокомпресора с променлива геометрия.
„Зеленият“ привкус обаче по никакъв начин не се отразява на динамиката, изначално присъща за Porsche 911 Turbo. Класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 3,4 секунди, а максималната скорост достига впечатляващите 312 км/ч. Това е възможно благодарение на седемстепенната PDK трансмисия с двоен съединител, която се предлага като опция. Стандартен за нея е триспицовият спортен волан и палците за смяна на предавките, които заместват базовия волан с бутони.
За прекрасното поведение на пътя отговарят двойното предаване, патентованата система Porsche Stability Management, както и Porsche Torque Vectoring опцията за селективно подаване на мощност към колелата в зависимост от нивото на сцепление на всяко едно от тях.
Новият Porsche 911 Turbo ще се предлага във версиите купе и кабриолет. Пазарният му дебют в Германия е на 21-и ноември. Базовата цена на немския пазар е 145 871 евро за купето и 157 057 за открития вариант.
krisko
немска работа 312 км/ч до 100 за 3,4сек с 500коня при такъв разход на гориво...тва е супер коалта на годината е тия ферарита,ламобота и алфи са зад БМВ,Мерцедес,Ауди,Порше....
trex
turbo is the beast from the bests!!!
buggati
bugati i ferari razbirase
zr1 corvette
Най-добрият спортен автомобил, според не само американците, но и от "пристрасните" немци. Това се дължи на най-доброто съотношение цена качество. Поршето е по-добро, но предишната версия струваше 350 хиляди лева-с керамичните спирачки и лънч контрола- за тази нова версия не се знае цената. Срещу 260 хиляди лева си взимаш този корвет с 640 коня и 815 нятон.м. Покрива, вратите, капакът и още куп щуротии са направени от карбон, другото е пласмаса. За GTR мисля, че е супер автомобил, цената на добре оборудвана карера получавате нещо с характеристики на порше турбо. Но тук идва и спекулата, тъй като за европа са предвидени по малко от 1000 бройки, а търсенето е голямо. Цените ги понадуват значително. По лесно ще ти излезе да си купиш феррари отколкото този нисан. Аз предпочитам да кажа на някоя девойка, искаш ли да се врътнем в поршето, отколкото искаш ли в нисана.
мохер
Другаря Д'имитров е прав! Къде отиде равенопоставеността, другари? За нас колата е москвич. Тя увековечава победата над фашизъм'а. Практичността на трудещия се чалавек е немислима без зелуен мохер. Комунисти стига сте мечтали за такива измислени коли, които немоеш едно кисело зеле да преместиш. Ща победим!
me
GTR is still best
Адолф Грубер
Защото - Deutschland, Deutschland ueber Alles ...
Георги Димитров
Пичове ,глеам фашистко парти сте готови да си спретнете тука. Що тъй! Отивам да си взема кибрита!
turbo
Как няма да е по-бързо, като има две турбинки, които доставят 650 нютона още при 1900 оборота. С феррарито ще колкото и да бръмчиш няма шанс да достигне такива параметри. Ако им слагаха турбо и на тях.... . Нямаше да бръмчи като оса и децата и инфантилитите нямаше да я харесат толкова.
Адолф Грубер
Порше е най-доброто, доказват го постоянно!
порше
гори 12 на 100?! И на всичкото отгоре от 0-100 за 3,4сек. И този модел ще бъде само за година и половина две преди да го смени 998. сегашният 997 бие по харектеристики 458-цата на феррари, какъв ли звер ще бъде 998?