Фирмата за тунинг на BMW модели G-Power се зае със задачата да модифицира Porsche 911 Turbo S
G-Power е един от най-традиционните BMW тунери. В продължение на почти 40 години екипът от Айхах в Бавария прави местните продукти по-силни и по-бързи. Преди няколко години, обаче, G-Power се отклони за първи път: с моделите на Mercedes-AMG, които сега са стандартна част от портфолиото на G-Power. А момчетата от северна Бавария явно се интересуват и от швабската конкуренция на BMW. Това е първият модел на Porsche, върху който посягат. Засега.
Те явно обичат предизвикателствата, защото изборът им за дебютна работа по продукт от Цуфенхаузен е не кой да е, а 911 Turbo S – с 650 к.с. и максимум 800 нютонметра базово. Но очевидно основата на двигателя е подходяща за доработването на 3,8-литровия би-турбо боксер. Не е необходимо повече от нов междинен охладител, изпускателна система със спортни катализатори, изработени от алуминий или титан, и инсталирането на софтуера на двигателя GP-800, за да се извлекат 800 к.с. и максимум 950 нютонметра от шестте цилиндъра.
7,3 секунди отнема спринтът от 0 до 200 км/ч
Традиционно при G-Power трябва да има и по-слаби нива на работа на двигателя, но тунерът все още не е дал никакви технически данни за това. Но защо да се ограничавате, щом може да изпитате такива стойности на ускорение във версията с 800 к.с.? Съответно, задвижването на всички колела ви изстрелва от нула до сто за 2,3 секунди. 4,95 секунди по-късно скоростомерът вече показва 200 км/ч. За сравнение, стойностите на серийния автомобил са следните: 2,7 (от нула до 100 км/ч) и 8,9 секунди (от нула до 200 км/ч).
Промените в дизайна на Porsche 911 Turbo S все още са в процес на разработка, но от G-Power обаче обещават компоненти като капаци и задни калници, изработени от карбон. Докато те още не са налични, новите колела трябва да са достатъчни като визуална промяна. Показаната кола е с джанти Hurricane RR с размери 9,5x21 (отпред) и 12x22 инча (отзад), завършени в GP Orange цвят и гланцово покритие. Джантите са оборудвани с гуми 255/30 и 335/25. Като алтернатива тунерът предлага и модела Hurricane RS за Porsche.
Работата по модели на Porsche само започва с 911 Turbo S
Както при BMW и Mercedes-AMG, усъвършенствани в Айхах, G-Power предлага персонализиране на интериора с кожа и алкантара и всевъзможни цветови комбинации за Porsche 911 Turbo S. Между другото, баварците вече разкриват, че този модел няма да е единствения на марката, за който ще се погрижат: „Разбира се, другите спортни автомобили и SUV-модели от Цуфенхаузен също ще се възползват от компетентно усъвършенстване“, се казва в изявление. Ще се погрижи ли G-Power скоро и за Panamera, Cayenne и компания? По всичко изглежда, че много скоро ще разберем.