Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Turbo TRC 91: Новото бижу на 9ff

19.06.2007 09:06
Туит

Немското тунинг ателие 9ff официално представи доработката на новия Porsche 911 Turbo Cabrio. Работният обем на шестцилиндровия боксеров двигател е увеличен до 4,0 литра, а максималната мощност - до 780 конски сили. Благодарение на доработките на 9ff спортният кабриолет може да закове стрелката на скоростомера до 381 км/ч, което го прави най-бързия автомобил в специфичния сегмент.

Още повече мощ

За версията купе 9ff е подготвил още по-мощна версия на идентичния двигател, която се илюстрира най-добре посредством цифрите – 910 конски сили и 910 Нм. Благодарение на феноменалната продуктивност на агрегата уникалният автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,1 секунди и достига максимална скорост от 392 км/ч, за което съдейства и спортната скоростна кутия с два съединителя, специално разработена за модела.

Корекциите

Подобни динамични показатели са реалност благодарение на активните доработки по стандартния 3,6-литров битурбо агрегат на конвенционалния 911 Turbo. 9ff използва нови турбокомпресори, спортен филтър, уголемени дюзи за впръскване на горивото, модифицирана глава на цилиндрите и високоефективна изпускателна система. Основно значение за крайния резултат обаче има корекцията на работния обем от стандартните 3,6 литра до 4,0 литра. За перфектното взаимодействие на цялата система се грижи препрограмираният блок за управление на двигателя.

Модификациите в екстериора на автомобила включват променена радиаторна решетка, карбонов преден спойлер и цялостен аеродинамичен пакет. За да се справи с изискванията на мощния агрегат, Porsche 911 Turbo Cabrio е получил 20-цолови колела и високоефективна спирачна система.
Коментари
comments powered by Disqus