След каро вчера в Интернет се появи информацията, че Porsche подготвя нов нискобюджетен модел, днес стана ясно, че норвежкият вносител на марката Autozentrum Sport AS ще дефорсира Boxster и купето Cayman, за да ограничи налаганите върху тях местни данъци и такси.
Според BilNorge максималната мощност на базовия Boxster ще бъде ограничена на 211 к. с. при заводски 255. Аналогичната процедура ще претъпри и Кайман, който от 265 к. с. ще „слезе“ на 211.
Причината двата 2,9-литрови мотора да бъдат дефорсирани е, че в Норвегия данъците за внос се определят от мощността и емисиите CO2. Тази процедура ще намали с повече от 10 000 евро крайната цена на Boxster на местния пазар и близо с 13 000 евро – на Cayman.
Най-странното е, че от Porsche твърдят, че това няма да се отрази на динамичните характеристики на двата модела. Boxster с механична скоростна кутия ще ускорява от място до 100 км/ч за 5,9 секунди, а Cayman – за 5,8 (с PDK трансмисията с двоен съединител резултатите ще са с една десета по-добри). Максималната скорост също остава непроменена – 263 км/ч за Boxster и 265 км/ч за Cayman.
Изводът от всичко това е само един. Явно и в развити страни като Норвегия кризата е натиснала автомобилния сектор. Щом и Porsche започнаха да дефорсират своите модели!
той, тя, то
Ами ако ползват демопликатор може и да стане. Двигателя работи на стандартната мощност за да превърне конските сили във въртящ момент. Но така самият ДВГ ще испуска равно количество CO2 в двете мощности на двигателя.
Ние, вие, те
Трудно, но не е невъзможно.
той, тя, то
Трудно имайки предвид, че двигателите са атмосферни
ti
Като вдигнат въртящия момент.
az
e kak stava taka?!? s su6tata dinamika?