Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Boxster E: Подвижна лаборатория

15.02.2011 14:07 2
2
2571886856
Туит
Porsche Boxster E: Подвижна лаборатория

Миналата седмица официално стартираха тестовете на електрическия Boxster. Трите прототипни автомобила дебютираха в Щутгарт.

Офанзивата на Porsche е част от проекта „Електрическа мобилност в Германия“, в който директно участва Министерството на транспорта, строителството и градските дела и се координира от National Organization NOW GmbH.

За съжаление в официалното съобщение няма подробна техническа информация за трите прототипни Boxster E. Споменава се единствено, че „в зависимост от конфигурацията електрическият Boxster E се задвижва от до два електродвигателя с обща мощност от 180 кВт“. Батерията, която отговаря за тях, има капацитет от 29 кВт/ч.

Цялостната компановка би трябвало да гарантира динамични характеристики, сходни с тези на класическия Boxster S, което означава ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,3 секунди и максимална скорост от приблизително 270 км/ч, макар че последното ни съмнява сериозно.

От Цюфенхаузен не планират серийно производство, като целта на тези прототипи е да бъдат използвани като подвижни лаборатории и събраните от тях данни да служат като база за развитие на бъдещите модели на Porsche.

Коментари

trex
Е прототип де.

Анонимен
Много интересен автомобил, но за съжаление не използваем. Не можеш да го изкараш извън града, да се насладиш на ускорението, защото рискуваш да ти свърши тока по бързо от очакванато. А къде ще го заредиш??? Ще го буташ до някоя станция, а батерията му, вероятно ще струва колкото цял автомобил.

comments powered by Disqus