Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Boxster: Време е за промяна

13.01.2012 14:17
Туит

Новият Porsche Boxster ще получи напълно ревизирано шаси и с 15% по-ефективни двигатели. Пазарната му премиера е насрочена за тази пролет, като базовата цена за германския пазар е 48 291 евро.

Двуместният спортист със средноразположен двигател се отличава от своя предшественик по новите светлини, по-късите надвеси, изместеното напред челно стъкло, по-острите линии и спойлерът в задната част, който представлява единна цялост със стоп-светлините. Междуосието, както и следата, са увеличени, но в официалното съобщение на Porsche не е уточнено каква е разликата спрямо настоящата 987 генерация. Със сигурност обаче това ще се отрази положително върху поведението на Boxster.

На този етап модификациите ще бъдат две – Boxster и Boxster S, като и двете са оборудвани с шестцилиндров боксеров мотор, система за рекупериране на спирачната енергия, старт/стоп и оптимизиран температурен мениджмънт. При Boxster новият 2,7-литров мотор генерира 265 к.с., което е с 10 к.с. повече спрямо предшественика независимо от разлика в рабтния обем. При 3,4-литровия двигател на Boxster S максималната мощност нараства с 5 к.с. до 315.

Шестстепенната механична трансмисия е стандартна и за двата модела, но в списъка с опциите попада седемстепенната PDK. Специално при последната средният разход е сведен до 7,7 литра при Boxster и 8 литра при Boxster S, а за класическия спринт от 0 до 100 км/ч са нужни съответно 5,7 и 5 секунди.

Сред останалите промени впечатление правят новото електромеханично сервоуправление, изцяло електрическият мек покрив, централната конзола, заимствана от Carrera GT и опционалният Sport Chrono пакет, който включва активно окачване на трансмисията, Porsche Torque Vectoring и механичен самоблокиращ се заден диференциал.

Коментари
comments powered by Disqus