Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne 2017 ще бъде с 200 кг по-малко

05.04.2016 10:06
Туит

Обещават моделът да бъде по-пестелив на гориво и със завидна пъргавина

Porsche конструира новото поколение Cayenne с олекотени материали, което доведе до редуциране на теглото с цели 200 кг. Кросоувърът беше уловен по време на тестовия си пробег.
Следващото поколение Cayenne драстично ще олекне. SUV Porsche, който сега показва 2,4 тона нетно тегло, по информация на auto motor und sport е олекнал с повече от 200 кг.
 
Porsche Cayenne е станал по-плосък

Благодарение на това Porsche обещава Cayenne да покаже не само икономия на гориво, а също така и завидна пъргавина. Всичко това е в резултат на новата модулна платформа, която Porsche Cayenne споделя с Audi Q7, предстоящото Lamborghini Urus и следващия Touareg.
Прототипът е в обичайната одежда на сегашния модел, но въпреки това ясно се вижда, че линията на покрива е по-дълга и височината определено е редуцирана. Като цяло, Cayenne се е сдобил с по-спортна линия. Дизайнът е продиктуван  от Macan и студията Sport Turismo. 

Край на многото бутони

Задвижването на топ версията се очаква отново да бъде с познатите V6-Biturbo, хибридно задвижване и V8 турбо. Дали портфолиото ще включва и дизелов все още не е сигурно. Новото в Cayenne е активният заден спойлер върху ръба на покрива, което е новост за един SUV.
По-малко е повече, гласи мотото на инфотейнмънт системата, при което броят на бутоните е значително редуциран. И тук Cayenne отново залага на модулната система на концерна.

Коментари
comments powered by Disqus